قصه‌های نابینایان در رادیو فرهنگ

مدیر رادیو فرهنگ از پخش قصه‌های نابینایان در هفته کتاب خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ستاد خبری بیست و چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران،محمدصادق رحمانیان مدیر رایو فرهنگ در خصوص برنامه‌های رادیو فرهنگ از برنامه‌های رادیو فرهنگ برای بیست و چهارمین دوره هفته کتاب گفت: لیست برنامه‌های امسال رادیو فرهنگ را به صورت جزئی به خانه کتاب فرستاده شد که در آن، برنامه‌های ویژه‌ای که به مناسبت هفته کتاب در نظر گرفته شده، ذکر شده است.

وی افزود: همکاری رادیو فرهنگ با خانه کتاب در ابعاد وسیعی دنبال می‌شود. در این راستا انتشار اخبار فعالیت‌های خانه کتاب را دراین هفته از رادیو فرهنگ منتشر می‌شود. همچنین با نهاد کتابخانه‌های کل کشور تفاهم کردیم تا قصه‌هایی که توسط نابینایان تولید شده است را در این هفته پخش کنیم.

وی در ادامه تشریح برنامه‌های رادیو فرهنگ در هفته کتاب گفت: در عین حال در بخش‌های مهمی از برنامه‌های روزانه به پیشواز هفته کتاب رفته و بر اساس نام‌‌گذاری و شعار هفته کتاب فعالیت خواهیم کرد. البته مسئولیت ستاد کتاب در رادیو به عهده روابط عمومی معاونت صدا است و همه رادیوهایی که با فضای فرهنگی مرتبط هستند در این هفته فعال خواهند بود.

بیست و چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «ایران می‌خواند» از ۲۴ آبان ماه الی ۱ آذر ۱۳۹۵ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

502500

کد خبر: 692546

وب گردی

وب گردی