وقتی گلرهای استقلال والیبالیست می‌شوند!+ عکس

دور جدید تمرینات استقلال در شرایطی از صبح امروز استارت خورد که بازیکنان این تیم هنرهای خود در رشته های دیگر ورزشی را به رخ کشیدند.

به گزارش ایسکانیوز، بعد از استراحت چند روزه بازیکنان استقلال صبح امروز در زمین شماره دو آزادی دور هم جمع شدند تا دور جدید آماده سازی خود را استارت بزنند. این تمرین در حالی آغاز شد که قبل از جدی شدن بازیکنان حاضر در تصمیم جالب هنرهای خود در سایر رشته های ورزشی را به رخ کشیدند که گلرهای تیم سردسته این گروه بودند.

سه دروازه بان حاضر در تمرین در غیاب حمید بابازاده مربی خود که در سفر آمریکا به سر می برد نزدیک به 15 دقیقه به بازی والیبال پرداخته و با توجه به قد و قامتی که داشتند خود را مدعی رسیدن به پیراهن تیم ملی والیبال نشان دادند. رحمتی ، حسینی و بابازاده در این بازی والیبال زیر نظر اشکان نامداری دروازه بان سابق استقلالی ها که این روزها نقش کمک مربی دروازه بان ها! در این تیم را ایفا می کند بازی والیبال جذابی را به صورت تک نفره به نمایش گذاشتند.

حمید بابازاده مربی دروازه بان های استقلال تا چند روز دیگر از سفر به آمریکا بازخواهد گشت تا دوباره تمرینات پرفشاری برای شاگردانش در نظر بگیرد اما تا آن روز به نظر می رسد گلرهای استقلال وقت خود را در تمرینات به همین شکل بگذرانند تا بلکه آمادگی خود را حفظ کنند!

602/101

کد خبر: 692573

وب گردی

وب گردی