تاسیس 7 مرکز تحقیقاتی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد

با تصویب و ابلاغ دکتر واشقانی فراهانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر تاسیس هفت مرکز تحقیقاتی جدید در واحد نجف آباد ، تعداد مراکز تحقیقاتی این واحد به 10 مرکز رسید.

مهران مجلسی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد با اعلام این خبر به ایسکانیوز گفت: پس از بررسی های انجام شده در خصوص وجود زیر ساخت های لازم و پتانسیل های موجود در واحد نجف آباد و با نظر مساعد معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تاسیس 7 مرکز جدید علمی تحقیقاتی به تصویب رسید.

مجلسی خاطر نشان کرد: مرکز تحقیقات فناوری های نوین ساخت و تولید، مرکز تحقیقات طب ورزشی، مرکز تحقیقات ریز شبکه های هوشمند، مرکز تحقیقات پردازش دیجیتال و بینایی ماشین، مرکز تحقیقات توسعه علوم پرستاری و مامایی، مرکز تحقیقات مه داده و مرکز تحقیقات گردشگری هفت مرکزی هستند که تاسیس آنها مصوب شده است.

وی با اشاره به روند تاسیس و تجهیز این مراکز افزود: تجهیزات و امکانات مورد نیاز این مراکز تهیه شده و از این نظر با هیچ مشکلی مواجه نیستیم. همچنین فضای مورد نیاز این مراکز در اختیار مدیران آنها قرار گرفته که پس از تجهیز کامل به بهره برداری میرسد.

سرپرست واحد نجف آباد در خصوص اهداف تاسیس و فعالیت این مراکز علمی تحقیقاتی یاد آور شد: هدف از تاسیس این مراکز تحقیقاتی انجام پروژه های کاربردی مورد نیاز کشور و صنایع، تجاری سازی طرح های تحقیقاتی و تولید دانش فنی مورد نیاز صنایع می باشد که از طریق آن علاوه بر پاسخگویی به نیاز های متنوع بخش های مختلف صنعت، گام موثری در راستای تبدیل علم به ثروت و کاهش وابستگی مالی دانشگاه به بخش شهریه برداشته می شود.

203/200

کد خبر: 692611

وب گردی

وب گردی