دکتر هنگامه بختیار: تجلیل از فرهیختگان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی  در جشنواره لقمان حکیم

مدیر کل دفتر توسعه پژوهش و نوآوری و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، درباره برگزاری جشنواره لقمان حکیم گفت: این جشنواره در 21 آذر برای سومین بار برگزار می‌شود و هدف آن ارج نهادن به فرهیختگان علوم پزشکی است. 

به گزارش ایسکانیوز درکتر هنگامه بختیار با بیان این مطلب به ایسکانیوز گفت: سالانه میزان قابل توجهی فعالیت‌های علوم پزشکی در سطح دانشگاه آزاد اسلامی در حال اجرا است که منجر به کسب رتبه‌های برتر در این زمینه می شود. این جشنواره با ایجاد بستری مناسب برای ارج نهادن به پژوهشگران برتر، مراکز درمانی برتر، دانشجویان برتر، همچنین واحدهایی که در زمینه ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی دخیل هستند برگزار می شود.
او افزود: این جشنواره در 21 آذر در بیمارستان فرهیختگان برگزار خواهد شد و محورهای پژوهش این جشنواره شامل محقق برتر، مقاله برتر، ابداع و اختراع برتر، کتاب و نشریه برتر است.
او با اشاره به محورهای آموزشی جشنواره لقمان حکیم گفت: محورهای آموزشی این جشنواره شامل استاد برتر، گروه آموزشی برتر خواهد بود.همچنین این حشنواره در خدمات سلامت دانشگاه های مجری، طرح سالم دانشگاه و بیمارستان و پزشکان ارتقاءدهنده سلامت و کارکنان درمانی را براساس مدارک بررسی می‌کند.
مدیر کل دفتر توسعه پژوهش و نوآوری و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی درباره محورهای دانشجویی این جشنواره گفت: در محور دانشجویی دانش آموخته برتر را مورد بررسی قرار خواهیم داد و امیدواریم با ارتقای سطح علمی نحوه برگزاری این جشنواره و شاخص‌هایمان به مرور تبدیل به یک جشنواره ملی شود.
او تاکید کرد: در حال حاضر جشنواره لقمان حکیم در سطح دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود و بهترین‌های آن ها نیز انتخاب و معرفی و از آن ها تجلیل می شود و چه بسا با روند رو به رشد جشنواره که شاهد آن هستیم بتوانیم به یک جشنواره ملی و کشوری تبدیل شویم.

700/701

کد خبر: 692651

وب گردی

وب گردی