تصویب قانون ارتقاء بهره‌وری کارکنان اورژانس در دولت و ارسال آن به مجلس

سرپرست اورژانس کشور از تصویب قانون ارتقاء بهره وری برای کارکنان اورژانس در هیات دولت خبر داد و افزود: این مصوبه به زودی به مجلس شورای اسلامی ارسال خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، پیرحسین کولیوند ضمن حضور در غرفه خبرگزاری ایسنا در بیست‌ودومین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: بی تردید کار در اورژانس پیش بیمارستانی نسبت به اورژانس بیمارستانی بسیار سخت است و کار در اورژانس بیمارستانی نسبت به سایر بخش های بیمارستان سخت تر است لذا به جد دنبال احقاق حقوق کارکنان این بخش ها هستیم.

وی افزود: یکی از حقوق این کارکنان سختی کار و موضوع قانون ارتقاء بهره وری است که خوشبختانه قانون ارتقاء بهره وری در دولت تصویب و به زودی به مجلس شورای اسلامی ارسال خواهد شد و از آنجا نیز پیگیر این موضوع خواهیم بود.
کولیوند اظهار کرد: بحث دیگری که مورد تاکید است لزوم چابکی اورژانس است که بتواند خدمات موثر، سریع تر و بهتری را ارائه کند که این موضوع نیز در قالب طرحی در مجلس شورای اسلامی و در ذیل برنامه ششم توسعه کشور انشاءالله با رأی قاطع نمایندگان به تصویب خواهد رسید. قطعا در چنین شرایطی مسائل مختلف پرسنل را می توانیم راحت تر و بهتر پیگیری و مرتفع کنیم.
700/701

کد خبر: 692706

وب گردی

وب گردی