حضور واحد رودهن در دومین فن بازار ملی سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران

مرکز رشد واحد های فناور رودهن یکی از دو  نماینده دانشگاه آزاد اسلامی  است که  در دومین  فن بازار سلامت کشور که در روزهای 17 و18 آبان ماه برگزار می گردد شرکت می کند.

به گزارش ایسکانیوز، مالک میرهاشمی معاون پژوهش و فن آوری واحدرودهن گفت ،شرکت ترانه های شفابخش طبیعت که در حوزه گیاهان دارویی در مرکز رشد واحد رودهن مستقر است به عنوان نماینده مرکز رشد رودهن در این رویداد شرکت می کند .

وی گفت:نمایشگاه فن بازار سلامت با شعار "دانشگاه فناور ،محور اقتصاد دانش بنیان است " وبرای تکمیل هرچه بهتر فرآیند انتقال دانش به بخش ساخت وتولید فناوری وتسهیل در فرآیند تجاری سازی دایر می شود. این نمایشگاه آبان ماه امسال برای دومین بار توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران ومعاونت علمی ریاست جمهوری برگزار می شود.

معاون پژوهش وفن آور واحدرودهن گفت :لازم به ذکر است 3 محصول جدید مرکز رشد رودهن تولید شرکت ترانه های شفابخش طبیعت در این نمایشگاه رونمایی خواهد شد .

شایان ذکر است مرکز رشد واحد رودهن یکی از دو نماینده دانشگاه آزاد اسلامی است که در این رویداد علمی حضور دارند . این نمایشگاه در روزهای 17 تا 18 آبان ماه جاری در سالن حجاب غرفه 47 واقع در خیابان حجاب از ساعت 8 تا 18 عصر برگزار خواهد شد .

200

کد خبر: 692709

وب گردی

وب گردی