مدیر عامل انجمن دوقلو ها: حمایت دانشگاه آزاد اسلامی از چند دانشجوی جوان موجب تشکیل  انجمن بزرگ کشوری دوقلوها  شده است

مدیرعامل انجمن دوقلوهای کشور گفت: حمایت دانشگاه آزاد اسلامی از چند دانشجوی جوان موجب شد تا امروز یک انجمن بزرگ کشوری را داشته باشیم.با توجه به این موضوع که در گذشته 4 جفت دوقلو بودیم و در حال حاضر جمعیتی حدود 10هزار نفر را در انجمن داریم. 

احسان خاصه تراش، دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی و مدیر عامل انجمن دوقلو ها با حضور در غرفه ایسکانیوز در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات کشور گفت: فعالیت انجمن از زمانی آغاز شد که چهار جفت دو قلو در دانشگاه آزاد اسلامی با کمک یکدیگر و حمایت مجموعه دانشگاه توانستند انجمنی را با عنوان انجمن دو قلوهای آریایی تشکیل دهند.
وی ادامه داد: رویکرد این تشکل‌ شناسایی دوقلوهای دانشگاه آزاد اسلامی بود که بعدها با حمایت دانشگاه آزاد و دکتر دانشفر، معاون دانشجویی واحد علوم و تحقیقات، انجمن بزرگتر شد و توانست دوقلوهای بیشتری را شناسایی کند.
او عنوان کرد: پس از تشکیل انجمن بلافاصله بزرگترین گردهمایی دانشجویان دوقلو دانشگاه آزاد اسلامی را در واحد علوم تحقیقات برگزار کردیم و در همان دوران بود که این انجمن به یک انجمن کشوری تبدیل شد، به این ترتیب روند فعالیت انجمن در مقیاس بزرگتری ادامه پیدا کرد و اهداف مهمتری در دستور کار انجمن قرار گرفت.

وی یادآور شد: حمایت دانشگاه آزاد اسلامی از چند دانشجوی جوان موجب شد تا امروز یک انجمن بزرگ کشوری را داشته باشیم.با توجه به این موضوع که در گذشته 4 جفت دوقلو بودیم و در حال حاضر جمعیتی حدود 10هزار نفر را در انجمن داریم.

او در پایان گفت: اکثر فعالیت‌های انجمن‌ ما را در سطح کشوری انجام می‌شود اما درصدد هستیم که با دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت‌های پژوهشی گسترده‌ای را در دستور کار قرار دهیم.

200/202

کد خبر: 692774

وب گردی

وب گردی