شهیدی پور: به لطف دکتر میرزاده و دادگان دانشگاه آزاد از امکانات خوبی برخوردار است

سرمربی تیم واترپلو گفت: تیم های دانشگاهی با مدیریت دکتر میرزاده و دادگان هیچ مشکلی ندارد.

علیرضا شهیدی پور در گفت‌وگو با ایسکانیوز در خصوص شرایط تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در حال حاضر لیگ برتر واترپلو برای اردوی تیم ملی تعطیل است، اما ما از این فرصت استفاده می کنیم و تمرینات را با برنامه انجام می دهیم تا با قدرت به مسابقات برویم. این وقفه زمان خوبی است برای تیم ها تا بیشتر با هم هماهنگ باشند.

وی افزود: تیم ما هم سه ملی پوش دارد، حامد خان‌بانان، شایان قاسمی و سهیل رستمیان 3 بازیکن تیم ملی واترپلو دانشگاه آزاد هستند که در حال حاضر در اردوی تیم ملی حضور دارند. تاکنون مقابل رقبا عملکرد مثبتی داشتیم، همه تیم ها برای مقابله با دانشگاه آزاد با تمام قوا به میدان می آیند. برای قهرمانی راه سختی را در پیش داریم؛ اما با انگیزه بالایی در مسابقات شرکت می‌کنیم تا نتیجه مطلوب را کسب کنیم. ما دو سال است به صورت پیاپی قهرمان لیگ برتر هستیم و امسال هم برای قهرمانی می‌جنگیم.

سرمربی تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی در خاتمه عنوان کرد: جای دارد تشکر ویژه ای از محمد دادگان و دکتر میرزاده داشته باشم. تیم های دانشگاهی با مدیریت آن ها هیچ مشکلی ندارد، همه امکانات در اختیار ما هست و به خواسته هایمان اهمیت داده می شود. از همه نظر بهترین امکانات را داریم و سعی می کنیم بهترین عملکرد را هم داشته باشیم.

101/602

کد خبر: 692785

وب گردی

وب گردی