مدیر عامل مؤسسه مطبوعاتی ایران: نقش مهم دکترمیرزاده در ایجاد آرامش و افزایش سطح علمی دانشجویان دانشگاه

مدیر عامل مؤسسه مطبوعاتی ایران در نمایشگاه مطبوعات گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یک مجموعه علمی اثر گذار است که بخش قابل توجهی از جوانان تحصیل کرده ما مدیون تصمیم گیری منطقی و حمایت های امام خمینی(ره) و آیت الله رفسنجانی هستند.

به گزارش ایسکانیوز، محمدتقی روغنی‌ها در حاشیه برگزاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات درباره فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی به ایسکانیوز گفت: فعالیت های دانشگاه آزاد از اول انقلاب تا کنون در تربیت نیروهای متخصص غیرقابل انکار بوده است به گونه ای که بخش عمده جوانان کشور را جذب و به ارتقای علمی آن ها کمک بسیاری کند.

او ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک نهاد بسیار موفق و اثر گذار در کشور بوده است و عملکرد آن به گونه ای بوده است که توانسته است درارتقای سطح علمی و آموزشی جامعه و رشد علمی کشور موثر واقع شود.

مدیر عامل مؤسسه مطبوعاتی ایران دانشگاه آزاد اسلامی را در یک جمله اینگونه توصیف کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یک مجموعه علمی اثر گذار است که بخش قابل توجهی از جوانان تحصیل کرده ما مدیون تصمیم گیری منطقی و حمایت های امام خمینی(ره) و آیت الله رفسنجانی هستند.

او درباره حضور دکتر میرزاده در راس دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان چهره سیاسی-علمی گفت: در دوره مدیریت قبلی دانشگاه آزاد اسلامی با مشکلاتی مواجه بود اما دکتر میرزاده به خوبی مشکلات و تنش ها را مدیریت و رفع کردند و نقش خوبی را در ایجاد آرامش و افزایش سطح علمی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ایفا کردند.

700/701

کد خبر: 692801

وب گردی

وب گردی