روحانی صدای ملت را می شنود

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اقدام رئیس جمهوری در انتخاب یک خانم به عنوان رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بسیار پسندیده و متکی به آموزه های دینی و ایرانی است گفت: این اقدام رییس جمهوری نشان می دهد ایشان، صدای تمامی اقشار ملت را می شنوند.

به گزارش ایسکانیوز، فاطمه ذوالقدر اقدام رئیس جمهوری در انتخاب و ورود یکی دیگر از بانوان به قلمرو دولت را مثبت ارزیابی کرد و گفت: ما این اقدام رئیس جمهوری را به فال نیک می گیریم.

وی با بیان این که نیمی از جامعه متشکل از بانوان است گفت: دیده شدن و حضور این بخش مهم از جامعه و بهره گرفتن از اندیشه، خلاقیت و ابتکار زنان ایران اسلامی که همواره از ابتدای انقلاب در کنار مردان در صحنه های مختلف حاضر بوده اند، یقینا روند رشد و توسعه کشور را متوازن خواهد کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: زن و مرد همانند دوبال یک پرنده هستند، در یک خانواده و جامعه ، همانطور که مرد بدون زن کامل نیست و زن نیز بدون مرد، جامعه ای که نخواهد از این قاعده پیروی کند نیز تکامل نخواهد یافت.
عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت وگو با ایرنا، افزود: اقدام رئیس جمهوری اقدامی پسندیده و متکی بر آموزهای دینی و ایرانی و حاکی از این است که ایشان برعهدهای دوران انتخابات خود پایبند هستند.
وی افزود: این اقدام همچنین نشان می دهد که رئیس جمهوری صدای تمامی اقشار ملت را شنیده اندو در فرصت مقتضی در صدد هستند تا به آن پاسخ مثبت دهند، لذا مردم نیز باید ضمن رعایت مصالح و اولویت ها، صبر پیشه کنند.
زهرا احمدی پور روز شنبه 15 آبان طی حکمی از سوی حسن روحانی به سمت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب شد.

302/300

کد خبر: 692859

وب گردی

وب گردی