قهرمانی تیم واحد بندرانزلی در مسابقات کاراته دانشجویان پسراستان گیلان

رقابت های قهرمانی کاراته دانشجویان پسر دانشگاه های آزاد اسلامی استان گیلان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این دوره از مسابقات 31 دانشجوی ورزشکار در قالب 5 تیم از واحدهای بندرانزلی, رشت, فومن, لاهیجان و لنگرود حضور داشتند.

این شرکت کنندگان در 6 وزن مختلف و در دو بخش کمیته و کاتا با یکدیگر به رقابت پرداختند.

این مسابقات با حضور" اسفندیار زیال" رئیس هیأت کاراته استان گیلان و همچنین حسن صیدگر و عظیم جهادی دو تن از مربیان اسبق تیم ملی کاراته کشورمان برگزار شد.


در پایان این دوره از رقابت ها و در بخش کمیته؛ در وزن 55- کیلوگرم محمد قاسمی اول, علی محمد قدیمی دوم و مجید جعفری سوم شد. همچنین در وزن 60- کیلوگرم مهرزاد مسکین اول , محمدرضا اصغری دوم و علیرضا بیابانی و محمدعلی بابایی به صورت مشترک سوم شدند. در وزن 67- کیلوگرم دانیال زحمتکش, شایان لطفی, محمد افضلی و رضا فلاح( به صورت مشترک) به ترتیب حائز مقام اول تا سوم شدند . همچنین در وزن 70- کیلوگرم نیما شافعی اول, محمدصادق شعبانی دوم و پوریا عبداللهی و محمدرضا هادی پور به طور مشترک سوم شدند. در وزن 84- کیلوگرم نیز به ترتیب مصطفی مهدی پور, محمدعلی الهی و شایان غلامی و امیر کریمی( به صورت مشترک ) به مقام اول تا سوم این دوره از رقابت ها دست یافتند. همچنین در وزن 84+ کیلوگرم امیرحسین میلانچی اول, پوریا حیدریان دوم و آرمین صفری و سعید پورهمدم به طور مشترک سوم شدند.

در بخش کاتای این دوره از رقابت ها نیز به ترتیب نعیم بافکار, نیما شافعی و علی محمد قدیمی مقام اول تا سوم را کسب کردند.
گفتنی است این مسابقات طبق قوانین فدراسیون جهانی کاراته برگزار و در پایان این دوره از رقابت ها و در مسابقات تیمی, تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی اول شد, تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت رتبه دوم را از آن خود کرد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان نیز به مقام سوم دست یافت.

200

کد خبر: 692902

وب گردی

وب گردی