سورپرایز آسیایی برای هواداران پرسپولیس

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت:از هیات رییسه می خواهم مصوب کند که تیم هایی که از جام حذفی انصراف می دهند را دو سال محروم کند.

به گزارش ایسکانیوز، غلامرضا بهروان درباره بحث سهمیه ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:هنوز نمی توان به صورت قطعی بحثی را مطرح کرد.تا زمان برگزاری جلسه نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا بحث ها به صورت گمانه زنی است و قطعی نیست.

وی ادامه داد:سهمیه ها بر اساس برنامه ریزی های کنفدراسیون فوتبال آسیا صورت می گیرد.برای مثال عراق مجوز حرفه ای ندارد اما یک سهمیه دارد.ولی ما سهمیه مان براساس نمرات عملکرد 4 ساله،2+2 است.اما یک اتفاق دیگر هم هست و اینکه کویت تعلیق است.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ خاطرنشان کرد:از آنجا که 4 سهمیه را از آسیا برداشتند در حداکثر 1+3 سهمیه هستند و چون کویت را از بالا برداشتند ما 1+3 هستیم.تحلیل من این است که ما سه سهمیه قطعی و یک سهمیه از پلی آف خواهیم داشت که بدین ترتیب استقلال خوزستان،ذوب آهن و پرسپولیس به صورت قطعی و استقلال تهران از پلی آف راهی مسابقات می شوند.در سامانه من هم یک نامه از فیفا آمده که گواتمالا تعلیق شده است.

وی درباره بحث مربوط به محرومیت تیم هایی که از جام حذفی انصراف می دهند گفت:از هیات رییسه می خواهم مصوب کند که تیم هایی که از جام حذفی انصراف می دهند را دو سال محروم کند.این کار خسارت های معنوی زیادی می دهد.این ها باید در نظر گرفته شود.چرا باید انصراف بدهند؟

بهروان درباره اینکه اگر نفت و استقلال صعود کنند در مرحله بعد چه تیمی میزبان است بیان داشت:اگر نفت و استقلال به مرحله یک چهارم صعود کنند،نفت میزبان می شود.

101/602

کد خبر: 692910

وب گردی

وب گردی