برگزاری جلسه مشترک ستاد شاهد و ایثارگر واحد یادگار امام(ره) با مسئولین بنیاد شهید شهرستان ری

 جلسه ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره)شهرری با حضور دکتر سیدفرج الله موسوی رئیس واحد، دکتر سیدمحمد رضا میرخان مشاور ریاست و مدیرکل حراست واحد، معاونین، صابرسبحانی رئیس اداره آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری و تعدادی از مسئولین هر دو سازمان و با هدف تعامل هر چه بیشتر در سالن کنفرانس دفتر ریاست برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در ابتدای این جلسه دکتر سیدفرج الله موسوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره)شهرری ضمن خیر مقدم به حضار برگزاری جلسات ستاد شاهد و ایثارگر را برای دانشجویان شاهد و ایثارگر فرصتی مناسب و مهم دانست و بر انجام تمامی تعهدات طرفین به منظور ارتقاء سطح علمی دانشجویان شاهد تاکید کرد.

دکتر سیدفرج الله موسوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره)شهرری ضمن خیر مقدم به حضار گفت: با توجه به اینکه این واحد دانشگاهی افتخار همجواری با حرمین مطهر و نورانی حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) و امام راحل را دارد به شهدای دانشجویان مدافع حرم دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) اشاره کرد و افزود: تعداد 6 نفر از دانشجویان این واحد دانشگاهی در دو سال اخیر در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در سوریه به مقام والای شهادت نائل آمدندکه این موضوع برای دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره)مایه عزت و افتخار است.

دکتر موسوی با اشاره به تاکیدات و توجه ویژه دکتر میرزاده به خانواده معظم شهدای مدافع حرم در سطح واحد های دانشگاهی افزود: مطابق دستور ریاست عالی دانشگاه تحصیل برای خانواده های معظم شهدای دانشجو مدافع حرم در واحد یادگار امام(ره) به صورت رایگان است که در همین راستا تعدادی از خانواده های معظم این عزیزان هم اکنون در این واحد دانشگاهی به صورت رایگان مشغول به تحصیل هستند.

دکتر موسوی در ادامه با بیان اینکه واحد یادگار امام (ره) شهرری با تعداد1356نفر دانشجویان ایثارگر و خانواده های معظم شهداء در مقاطع مختلف در سطح واحدهای شهرستان های استان تهران پیشتاز می باشد گفت: تعداد307نفر از این تعداد در نیمسال 1-95-96در این واحد دانشگاهی پذیرفته شده اند که از این تعداد17نفر در مقطع دکتری، 114نفر در مقطع ارشد و 176نفر در مقطه کارشناسی و کاردانی مشغول به تحصیل هستند.

دکتر موسوی با اشاره به اینکه دانشجویان خانواده های ایثارگران و جانبازان کمتر از25درصد شامل بخشنامه های مربوط به تخفیف تحصیلی قرار نمی گیرند گفت: در این واحد دانشگاهی برای این دسته از دانشجویان که تعدادشان250نفر می باشد نیز تخفیفات شهریه تحصیلی در نظر گرفته شده است که این تخفیفات توسط واحد پرداخت می شود.

رئیس واحد یادگار امام(ره) بیان داشت: همه ما در خدمتگزاری به فرزندان شهدا و ایثارگران افتخار می کنیم و خود را همواره خادم و خدمتگزار فرزندان شاهد می دانیم بر ارتقاء و بهبود سطح علمی و حل مشکلات آموزشی دانشجویان شاهد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری تاکید کرد.

موسوی در بخش پایانی سخنان خود بر اجرای تمامی بخشنامه ها، آئین نامه ها و دستورالعمل های ارسالی از سوی سازمان مرکزی دانشگاه به منظور شناسایی مسائل و مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر تاکید و افزود: مهمترین دغدغه مسئولین دانشگاه برطرف کردن مشکلات و موانع دانشجویان شاهد جهت ارتقای سطح تحصیلی آنها است.

در ادامه جلسه آقایان حمید قاسمی رئیس اداره شاهد و ایثارگران واحد یادگار امام(ره) شهرری و صابر سبحانی رئیس اداره آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در سخنانی جداگانه ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص وضعیت دانشجویان شاهد از مساعدت و همکاری صمیمانه دکتر سیدفرج الله موسوی رئیس واحد یادگار امام(ره) شهرری در حل مشکلات مالی و آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر تقدیر کردند.

در پایان این جلسه در خصوص مسائل مالی، آموزشی دانشجویان شاهد وایثارگر بحث وتبادل نظر شد.

200

کد خبر: 692912

وب گردی

وب گردی