باز هم پراید بازهم حادثه /واژگونی پراید با 2 کشته و یک مجروح در گرمسار

رئیس پلیس راه استان از واژگونی یک دستگاه پراید در محور گرمسار-تهران خبر داد و گفت: در این حادثه دو تن کشته و یک نفر به شدت مجروح شد.

به گزارش ایسکانیوز از شاهرود سرهنگ "حسن خسروجردی" اظهار داشت: ساعت 4:10 بامداد امروز پانزدهم آبان ماه، واژگونی یک دستگاه خودرو در محور گرمسار - تهران به مرکز فوریت­های پلیسی 110 اعلام شد.

وی افزود: در این حادثه که در کیلومتر 12 این محور رخ داد، یک دستگاه سواری پراید به علت ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خواب آلودگی و خستگی از مسیر منحرف و واژگون شد.

به گفته خسروجردی ،شدت حادثه به حدی بود که راننده و یکی از سرنشینان که مردی جوان بود در دم فوت و سرنشین دیگر خودرو، مجروح و راهی بیمارستان شد.

رئیس پلیس راه استان در ادامه از وقوع 35 حادثه رانندگی منجر به جرح و فوت در هفته گذشته در محورهای استان خبر داد و گفت: در این حوادث دو تن کشته و 50 نفر مجروح و راهی بیمارستان شدند.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه 19 فقره از این تصادفات واژگونی خودرو بوده، افزود: بیش از 70 درصد از سوانح رانندگی هفته گذشته جاده های سمنان به علت بی توجهی و ناتوانی رانندگان رخ داده است.

سرهنگ خسروجردی خستگی و خواب آلودگی رانندگان ناشی از رانندگی طولانی مدت را علت اصلی عدم تمرکز رانندگان دانست و توصیه کرد: مدیریت زمان در سفر و پرهیز از رانندگی عجولانه می تواند از میزان بسیاری از سوانح ترافیکی بکاهد.

کد خبر: 693017

وب گردی

وب گردی