دیدار سرپرست جدید واحد رامسر با کارکنان

اولین دیدارسرپرست جدید واحد رامسر با کارکنان در روز دوشنبه 16 آبان در سالن سینما این دانشگاهی با حضور معاونین و پرسنل واحد برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در ابتدا حجت الاسلام علی راستگو ضمن عرض تبریک انتصاب دکترعلی خلخالی و خیر مقدم کارکنان از حضور در این جمع صمیمی گفت : کارکنان واحد رامسر یکی از پرتلاش ترین و خدوم ترین پرسنل مجموعه سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی هستند که خدمات علمی ،آموزشی و فرهنگی ارزشمندی را به دانشجویان ارائه می دهند.

مسئول امور فرهنگی واحد رامسر در ادامه کارکنان را به عقلانیت و فهم عمیق نسبت به اجرای برنامه های سازمانی دعوت کرد و گفت : همه باید با همکاری یکدیگر در جهت ارتقا و پیشرفت واحد تلاش نموده تا بتوانیم همچنان به عنوان یک واحد خوب در سطح استان فعالیت کنیم .

سرپرست واحد رامسر در جمع کارکنان این واحد دانشگاهی گفت :جلسه امروز بیشتر از این جهت برگزار شد تا بیشتربتوانیم با یکدیگر و دیدگاه های هم آشنا شویم و از نقطه نظرات شما عزیزان در پیشرفت دانشگاه بیشتراستفاده کنیم

دکترعلی خلخالی در ادامه گفت : ترکیب کارمندی در این واحد بسیار خوب رعایت شده و همه کارکنان از دید من مساوی هستند هیچ کس کارمندتر و پرکارتر از دیگری نیست و من از همین جا از هیئت رئیسه دانشگاه می خواهم که شرایط کاری ، مکانی و تجهیزاتی بسیار خوب و مناسبی را برای شما عزیزان فراهم کنند. تأکید من به شما پرسنل زحمتکش این است که به سلامت جسمی،روانی و همچنین خانواده خود توجه ویژه ای داشته باشید و سعی کنید در محیط کار شاداب و پر تحرک باشید.

وی گفت : هسته اصلی کار ما در دانشگاه ایجاد پیوند بین دانشجو و استاد است و همه قوانین و مقررات و امورات موجود دیگر هم تقویت کننده همین موضوع است . در دانشگاه کار مهم و غیر مهم وجود ندارد و همه کارها و همه بخش ها مهم و ارزشمند هستند .

دکتر خلخالی در پایان گفت : دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر در حال حاضر نسبت به واحدهای دیگر در سطح استان در شرایط بسیار خوب و مناسبی قرار دارد و همه با هم باید برای حفظ و بهبود این شرایط بیشتر تلاش کنیم .

کارکنان دانشگاه رامسر در این دیدار، ضمن ابراز خرسندی از انتصاب ایشان و قبول مسئولیت با معرفی خود به اعلام نکته نظرات پرداختند.

200

کد خبر: 693034

وب گردی

وب گردی