رهنمای رودپشتی: راستی آزمایی و عدالت محوری سرلوحه پایش عملکرد مدیران دانشگاه آزاد اسلامی است/تدوین برنامه ششم در 6 شاخص اصلی

معاون برنامه ریزی دانشگاه ازاد اسلامی با اشاره به اینکه باید در نظام مدیریت فرآیند تلاش مدیران مورد سنجش قرارگیرد گفت: راستی آزمایی و عدالت محوری سرلوحه پایش عملکرد مدیران دانشگاه آزاد است.

فریدون رهنمای رودپشتی معاون برنامه ریزی دانشگاه ازاد اسلامی صبح امروز در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات کشور با حضور در غرفه ایسکانیوز ضمن تمجید از فعالیت های رسانه ای این خبرگزاری گفت: در دنیای امروز ارتباطات نخستین گام برای پیشرفت و توسعه است.

وی در ادامه به برگزاری نخستین همایش مدیران و مسئولان برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و افزود: این همایش به همت معاونت برنامه ریزی و امور اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی با هدف تبیین برنامه های جامع دانشگاه آزاد در سوم آبانماه سال جاری برگزار شد.

وی افزود: در این دوره مقرر شد تا در سه بخش،پیش بینی بودجه سال 96، جدول بندی برنامه کاری معاونت برنامه ریزی دانشگاه آزاد و تدوین نظام سنجش عملکرد و یا مدیریت عملکرد، برنامه های کاری دانشگاه آزاد اسلامی تبیین و اجرایی شود.

معاون برنامه ریزی دانشگاه ازاد اسلامی در ادامه با موثر خواندن برگزاری چنین همایشی مبتنی بر همکاری و همفکری سایرمدیران دانشگاه آزاد در خصوص تنظیم برنامه های اجرایی آتی تصریح کرد: تلاش و همفکری تمامی مسئولان بخشی و بین بخشی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص تدوین برنامه های اجرایی جدید می تواند عامل رشد و ترقی مسیر ما شود.

وی در خصوص ارزیابی واحدها تصریح کرد: ما نظامی به نام نظام مدیریت عملکرد در دانشگاه تاسیس کردیم تا بتوانیم بر اساس راستی آزمایی و عدالت محوری فرآیند تلاش مدیران و عملکرد آنها را مورد سنجش قرار دهیم بر اساس آن تصمیم نهایی اتخاذ شود.

رهنمای رودپشتی اضافه کرد: تا کنون این روند صرفا در خصوص لایه های بالایی مدیران لحاظ می شد اما با برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده تا این نظام را در سطوح پایین دستی از ابتدای سال آینده اجرایی شود.

وی در خصوص برنامه برنامه ششم دانشگاه آزاد اسلامی که از ابتدای سال 95 آغاز شده است اظهار داشت: امسال نخستین سال اجرای برنامه ششم دانشگاه آزاد است و باید گفت ما در این خصوص پیشتاز ترهستیم، چرا که برنامه ششم ما در سال گذشته توسط هیات امنای استانی و هیات امنای مرکزی مصوب شد.

وی در پایان گفت: در حال حاضر برنامه ششم دانشگاه آزاد اسلامی در 6 بخش آموزشی و دانشجویی،پژوهش وفناوری،فرهنگی،ورزشی،تحصیلات و امکانات و عمرانی تدوین که بر 68 شاخص اصلی استوار است که هم برنامه و هم راهبرد و هم سیاست و هم اقدام در تمامی برنامه ریزی ها الزام شده است.

رهنمای رودپشتی گفت: این برنامه می تواند سیستم دانشگاهی را در مسیر روشنی قرار داده و باعث تعالی و رشد دانشگاه آزاد اسلامی شود.

204/200

کد خبر: 693090

وب گردی

وب گردی