نخستین همایش بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، 18 و ۱۹ آبان ماه 1395، در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ستاد خبری بیست و چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، نخستین همایش بین‌المللی «فیلم کوتاه تهران: گذشته، حال، آینده» در آستانه هفته کتاب در روزهای 18 و ۱۹ آبان ماه، سال ۱۳۹۵ در پردیس سینمایی چارسو برگزار خواهد شد.

«همایش بین‌المللی فیلم کوتاه» با هدف گسترش مطالعات پژوهشی و تبیین پایه‌های نظری و علمی در فرم و محتوای فیلم کوتاه با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران، جشنواره‌ی فیلم کوتاه تهران و خانه کتاب، برگزار می‌شود.

این همایش از سه بخش مقالات حرفه‌ای (اعضای هیئت علمی، فیلم‌سازان و صاحب‌نظران حوزه‌ی سینما)، مقالات آزاد و ترجمه (کلیه‌ی علاقه‌مندان به فیلم کوتاه، سینما و …. ) و مقالات دانشجویی (کلیه‌ی دانشجویان شاخه‌های هنری و علمی دانشگاه‌های کشور) تشکیل شده است.

نخستین همایش بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، درروزهای 18 و ۱۹ آبان ماه و در حاشیه سی و سومین دوره جشنواره فیلم کوتاه (18 الی 24 آبان) در پردیس سینمایی چارسو واقع در تهران، ضلع جنوب شرقی تقاطع خیابان جمهوری اسلامی و حافظ برگزار می‌شود.

همچنین روز ۱۹ آبان، به مناسبت برگزاری سی و سومین دوره جشنواره فیلم کوتاه، با نام روز «سینما و کتاب» نامگذاری شده است و برنامه‌های متنوعی با حضور نویسندگان، فیلم سازان و بازیگران در این روز در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود، که جایزه ویژه‌ کتاب و سینما، در هفته کتاب اهدا خواهد شد.

بیست و چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ آبان ماه الی ۱ آذر ۱۳۹۵ در سراسر کشور برگزار میشود.

500500

کد خبر: 693093

وب گردی

وب گردی