پژوهشگران ظرفیت های اجتماعی و فرهنگی محله های مرکزی پایتخت را شناسایی کردند

ظرفیت های اجتماعی ،فرهنگی ،مذهبی ،فراغتی ،تاریخی و... محله های مرکزی پایتخت برای تصمیم سازی های مدیریت شهری از سوی پژوهشگران محلات 17 گانه منطقه 11 شناسایی شد.

به گزارش ایسکانیوز سید عباس طباطبایی معاون اجتماعی و فرهنگی این منطقه با اشاره به ضرورت انجام مطالعات علمی دقیق برای برنامه های آتی مدیریت شهری گفت: از آن جا که گرد آوری اطلاعات زیر ساختی و به روز رسانی آن از نیازهای مبرم سازمان ها برای برای سیاست گذاری توسعه ای و برنامه ریزی است ؛ پژوهشگران محلات این منطقه طی پروژه پژوهشی محله محور نیم رخ محله اقدام به شناسایی و ثبت این ظرفیت ها کردند.

طباطبایی افزود: طرح نیم رخ محله از زمره فعالیت های جهادی حوزه اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران است که طی آن پژوهشگران محلات منطقه 11 همگام با پژوهشگران سایر محلات شهر تهران از ابتدای شهریور تا پایان مهر ماه سال جاری ظرفیت های فرهنگی ، اجتماعی ،مذهبی ، فراغتی ،آموزشی ،تاریخی و ... موجود در محلات این منطقه را شناسایی و ثبت کردند.

به گفته وی ؛ اطلاعات مکانی حاصل از این پروژه بزرگ محله محور که دارای مشخصاتی نظیر شماره بلوک ، کد نوسازی ، آدرس دقیق ،نوع کاربری و ... است؛ برای تصمیم سازی در اختیار مدیریت شهری منطقه قرار خواهد گرفت.

700700

کد خبر: 693155

وب گردی

وب گردی