سوگواره خمسه، به سرو می رود

آثار پذیرفته شده انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس در سومین سوگواره خمسه، در استودیو نمایش روایت و تماشاخانه سرو این انجمن روی صحنه می‌روند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، آثار مورد حمایت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس با آغاز سومین سوگواره خمسه، اجراهای خود را ازامروزدر تماشاخانه سرو را آغاز می‌کنند.

نمایش‌های «فراموشی» به کارگردانی محمدزوار بی‌ریا و «خوب، بد، زشت» به کارگردانی شقایق فتحی ازجمله 5 اثر مورد حمایت انجمن تئاتر دفاع مقدس هستند که از امروز 18 آبان ماه اجرای خود را آغاز می‌کنند.

نمایش «فراموشی» ساعت 20 درتماشاخانه سرو و نمایش «خوب، بد، زشت» نیز در همین روز در ساعت 19 دراستودیو نمایش روایت روی صحنه خواهند رفت.

اجرای این دو نمایش تا پایان آبان ماه ادامه خواهد داشت.

تماشاخانه سرو انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بالاتر از میدان فردوسی خیابان سپهبد قرنی ابتدای خیابان شهید فلاح پور جنب فروشگاه موسسه روایت فتح پلاک یک واقع شده است.

انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس با مشارکت در سوگواره خمسه از 5 اثر حمایت خواهد کرد. سومین سوگواره هنرهای نمایشی و آیین‌های مذهبی «خمسه» در بخش‌های تئاتر صحنه‌ای، خیابانی، نمایشنامه‌نویسی، نمایش‌های سنتی- آئینی و مذهبی، تئاتر مسجد و ویژه با موضوع و محوریت «مدافعان حرم» از ۲۰ آبان تا ۱۴ آذرماه در تهران برگزار می‌شود.

502500

کد خبر: 693368

وب گردی

وب گردی