همایش آموزشی دیابت  برگزار شد

همایش آموزشی دیابت به بهانه هفته دیابت با حضور بهاره رهنما ،سفیر دیابت از سوی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز بیژن عمویان مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 11 ضمن بیان این مطلب در ارتباط با این همایش گفت:با توجه به پنهان بودن علائم دیابت هفته دیابت در سال جاری با تاکید بر شناسایی عوامل خطر و با انتخاب شعار جهانی " شما هم در خطرید " برگزار می شود.

مدیر اداره سلامت همچنین افزود:همایش آموزش دیابت در ادامه برنامه های شهرداری در حوزه سلامت شهروندان است که به بهانه هفته دیابت با سخنرانی متخصصان تغذیه و سفیر دیابت برگزار شد.

مدیر اداره سلامت همچنین در ارتباط با برنامه های این اداره در هفته دیابت افزود: برگزاری غربالگری در سطح سرای محلات منطقه ،کلاس های آموزشی توزیع بروشور و اقلام آموزشی گشت کانکس سلامت، از مهمترین برنامه های این اداره در هفته ملی دیابت است که همه به صورت رایگان در سطح منطقه 11 انجام می شود.

گفتنی است بهاره رهنما به عنوان سفیر دیابت در این همایش به ارائه سخنرانی در ارتباط با تجارب شخصی خود در برخورد با افراد دیابتی پرداخت.

700700

کد خبر: 693432

وب گردی

وب گردی