حضور تشکل های سیاسی و فرهنگی دانشگاهی در 16 آذر/ برنامه های فرهنگی واحد بروجرد

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد، برخی از فعالیت های فرهنگی این دانشگاه را شرح داد.

جابر چگینی (مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد) در اشاره به برنامه های فرهنگی این دانشگاه به ایسکانیوز گفت:در حال حاضر در حال برنامه ریزی هایی برای روز شانزدهم آذر هستیم. این برنامه با حضور تشکل ها و به صورت جمعی اجرا می شود.

این مدیر فرهنگی اضافه کرد: تصمیم گرفتیم تشکل های سیاسی و کانون های فرهنگی دانشگاهی به عنوان روز دانشجو در این کار دخیل باشند. اولین جلسه هماهنگی روز شنبه است و ما با نظر خود بچه ها قرار است که برای روز شانزدهم آذر، برنامه ریزی داشته باشیم.

او ادامه داد: روز سی ام آذر ماه، 2 شهید گمنام است که در این دانشگاه به خاک سپرده شده اند و ما برای آن روز هم برنامه ای تدارک دیدیم.

چگینی در رابطه با درس قرآن کریم گفت: بحث گردهم آیی دانشجویان درس قرآن کریم؛ از سری برنامه هایی است که چند سال است در دانشگاه اتفاق می افتد و آن به این صورت است که در هر ترم، یک روز جمعه اختتصاص داده می شود به اینکه یک قاری قرآن حضور پیدا می کند و دانشجویان از وجود او استفاده می کنند.

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با اشاره به برگزیده شدن تعدادی از دانشجویان این واحد در مسابقات قرآن عترت بیان کرد: هفته ی گذشته که مسابقات قرآن و عترت در قم برگزار شد، رتبه ی اول را آقای عاشوری از دانشگاه بروجرد، در رشته ی قرائت دریافت کرد که قرار است روز پنجشنبه برای شرکت در مسابقات سراسری به مشهد سفر کند.

وی افزود: آقای سعید کاهوند و خانم سیده سعیده سیدین نیز در رشته حفظ، مقام های دوم و سوم را آورده اند که برنامه سفر آن ها به مشهد برای شرکت در مسابقات آماده شده است.

چگینی در رابطه با برنامه های گردشگری دانشگاه گفت: دو اردو از سوی کانون گردشگری دانشگاه در حال برگزاری است. ما تور کاشان را داریم که یک گروه در این هفته و گروهی هفته دیگر راهی کاشان می شوند.

او اضافه کرد: همچنین تور قم و جمکران نیز از سوی کانون مهدویت در حال برگزاری است.

502500

کد خبر: 693456

وب گردی

وب گردی