اعضای کانون رادیو صدای دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود انتخاب شدند

در انتخابات شورای مرکزی کانون رادیو صدای دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود، اعضای این کانون معرفی شدند .

به گزارش ایسکانیوز، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با اعلام این خبر گفت: در ادامه فعالیت‌های رادیو صدای دانشگاه و برای انتخاب اعضای جدید دست‌اندرکار در این مجموعه، انتخابات شورای مرکزی کانون رادیو با حضور حداکثری اعضای کانون و با همکاری حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی برگزار شد و شش نفر که قبل از انتخابات مطابق با قوانین و آیین‌نامه‌های مربوطه صلاحیتشان تأیید شده بود به ترتیب بیشترین آرا انتخاب شدند.

سید امیررضا حسینی نژاد افزود: علیرضا هاشم‌پور، مجید نبیئی، ندا کریمی، مونا ناقلی، فهیمه فضلی و فرشته امیری به ترتیب حائز بیشترین آراء شدند تا بتوانند در شورای مرکزی رادیو صدای دانشگاه به فعالیت بپردازند.

وی در مرود فعالیت رادیو صدای دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود بیان کرد: فعالیت رادیو از بهمن 92 با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان در روابط عمومی دانشگاه آغاز شد و با اختصاص استودیویی به آن در حال پخش برنامه به شکل زنده و ضبط‌شده است.

حسینی نژاد پخش برنامه‌های مذهبی ، مناسبتی و آموزشی را ازجمله رئوس رادیو صدای دانشگاه برشمرد و اظهار کرد: سیستم پخش این رادیو با استفاده از آمپلی‌فایری قدرتمند و نصب بلندگوهایی در تمام اتاق‌های کارکنان و نیز محوطه دانشگاه است که در آینده با استفاده از سیستم‌های پیشرفته سعی در گسترش آن به سایر دانشکده‌ها نیز وجود دارد .

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: تاکنون صدها ساعت برنامه از رادیو صدای دانشگاه پخش‌شده که مورد استقبال کارکنان و دانشجویان قرار گرفته است.

500500

کد خبر: 693588

وب گردی

وب گردی