جزئیات آزمون های استخدامی/ فردا شب آخرین مهلت دریافت کارت آزمون

مشاور عالی سازمان سنجش با اعلام جزئیات آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی، دانشگاه های علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش از دریافت کارت آزمون توسط ۲۰۵ هزار داوطلب خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر حسین توکلی افزود: کارت شرکت در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور، دانشگاه های علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش سال ۹۵ بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.

وی افزود: داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۰ آبان ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org کارت آزمون خود را دریافت کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور، دانشگاه های علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش سال ۹۵ با توجه به خوشه های شغلی داوطلب و برحسب مورد، صبح و یا بعد ازظهر جمعه ۲۱ آبان ۹۵ در ۵۳ شهرستان مختلف کشور برگزار می شود.

وی اظهار داشت: در مجموع ۴۵۲ هزار و ۶۴۸ داوطلب در آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور، دانشگاه های علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش سال ۹۵ شرکت کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: آزمون در صبح جمعه برای تعداد ۲۱۳ هزار و ۲۸۰ داوطلب که از این تعداد ۱۲۴ هزار و ۴۵۶ نفر زن و ۸۸ هزار و ۸۲۴ نفر مرد هستند، برگزار می شود.

وی گفت: در بعد از ظهر جمعه آزمون برای تعداد ۲۳۹ هزار و ۳۶۸ داوطلب که از این تعداد ۱۵۷ هزار و ۵۲۷ نفر زن و ۸۱ هزار و ۸۴۱ نفر مرد هستند برگزار می شود.

توکلی افزود: آزمون نوبت صبح از ساعت ۸.۳۰ و نوبت عصر از ساعت ۱۴ روز جمعه آغاز می شود و درهای ورود به حوزه های امتحانی برای آزمون نوبت صبح راس ساعت ۸ صبح و برای آزمون نوبت بعد ازظهر ۱۳.۳۰ بسته خواهد شد.

وی یادآور شد: تاکنون ۲۰۵ هزار داوطلب نسبت به دریافت کارت آزمون خود اقدام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: به هر داوطلب دو بسته آزمونی شامل یک برگ پاسخنامه، یک دفترچه سئوالات عمومی و یک بسته آزمونی شامل یک دفترچه سئوالات تخصصی داده می شود. داوطلبان باید به ۱۰۰ سئوال عمومی در مدت ۱۱۰ دقیقه و به سئوالات تخصصی متناسب با خوشه شغلی در مدت ۸۰ دقیقه پاسخ دهند.

منبع:مهر

204/200

کد خبر: 693598

وب گردی

وب گردی