26 کشته در حادثه واژگونی اتوبوس/ اسامی 4 متوفی

روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد از انتقال چهار فوتی و 18 مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس به شهرستان یاسوج خبر داد؛ از بین مصدومین نیز یک نفر پس از انتقال به مراکز درمانی جان خود را از دست داد و تعداد فوتی های منتقل شده به پزشکی قانونی یاسوج به 5 نفر رسید.

به گزارش ایسکانیوز بر اساس همین گزارش و بنا به اعلام روابط عمومی پزشکی قانونی استان فارس نیز، 21 فوتی دیگر از 47 نفر سرنشین حادثه واژگونی اتوبوس حامل زائران که عازم کربلا بودند، توسط تیم اعزامی از پزشکی قانونی شیراز به اقلید در حال معاینه و تعیین هویت هستند که پس از شناسایی اسامی آنان منتشر خواهد شد.

ساعت 20 شب گذشته یک دستگاه اتوبوس حامل زائران یزدی عازم به کربلا در جاده اقلید به یاسوج، 70 کیلومتری یاسوج واژگون شد و در اثر این حادثه تا کنون 26 نفر جان باخته اند.

اسامی فوتی های منتقل شده به یاسوج به قرار زیر است:

ابوالفضل غلامی
جلال باغشاهی
روح الله اسدی
حسن حاجیزاده
ناشناس

دکتر غلامزاده مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس اظهار داشت: اجسادی که به شهرستان یاسوج منتقل شده اند در حال ارجاع به پزشکی قانونی اقلید هستند و خانواده های متوفیان نیازی به مراجعه به شهرستان یاسوج ندارند.

وی در خصوص مصدومان واژگونی اتوبوس گفت: از 21 مصدوم این حادثه 17 نفر به یاسوج، یک نفر به اقلید، دو نفر به آباده و یک نفر به شیراز منتقل شده است.

به گفته غلامزاده، اکیپ مدیریت بحران پزشکی قانونی استان فارس به منطقه حادثه اعزام شده است و در حال احراز هویت متوفیان این حادثه است.

700700

کد خبر: 693610

وب گردی

وب گردی