عملکرد مثبت ستاد شاهد واحد ارومیه در راستای تسهیل امور تحصیلی فرزندان شاهد و ایثارگر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی در جلسه مشترک با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: تکریم خانواده و فرزندان شاهد و ایثارگر از سوی دستگاه های اجرایی و مسئولان ضروری است، زیرا امنیت امروز کشور را مدیون شهدا، جانبازان و تمام رزمندگان اسلام هستیم.

به گزارش ایسکانیوز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی در جلسه مشترک با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: تکریم خانواده و فرزندان شاهد و ایثارگر از سوی دستگاه های اجرایی و مسئولان ضروری است، زیرا امنیت امروز کشور را مدیون شهدا، جانبازان و تمام رزمندگان اسلام هستیم.

عزیز جوان پور با تاکید بر اهمیت اجرایی شدن بخشنامه های این بنیاد در حوزه دانشجویی، تصریح کرد: در آینده نزدیک ستاد شاهد و امورایثارگران با مرکزیت واحد ارومیه استانی خواهد شد.

رئیس واحد ارومیه با تاکید بر اجرای برنامه های فرهنگی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر، اعلام کرد: با تصویب شورای فرهنگی دانشگاه و تخصیص بودجه، تشکیل اردوهای ویژه این قشر از دانشجویان اجرایی خواهد شد.

وی با یادآوری بمباران شیمیایی سردشت و جنایت های رژیم بعث علیه ایران، گفت: با توجه به موقعیت خاص آذربایجان غربی باید از جانبازان و خانواده شهدای این حادثه به نحو احسن تقدیر شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی اظهار داشت: همکاری تمام دستگاه ها در اجرایی شدن مصوبات این بنیاد ضروری بوده و ستاد شاهد این دانشگاه نیز در راستای تسهیل امور تحصیلی فرزندان شاهد و ایثارگر اقدامات خوبی انجام داده است.

مهدی فعال با بیان اینکه 200 نخبه از فرزندان شاهد و ایثارگر در استان حضور دارند، افزود: این حضور ظرفیت بالایی برای استفاده در موضوع اشتغال و به کارگیری این عزیزان در استان و در حوزه های مختلف ایجاد کرده و باید از این فرصت برای جذب نیرو استفاده کرد.

مسئول ستاد شاهد واحد ارومیه گفت: علاوه بر وظایف عادی و محوله این ستاد، برگزاری کلاس های تقویتی و ایجاد کانون گرامیداشت شهدای بمباران سردشت از جمله کارهای مهم ستاد شاهد به شمار می آید.

200

کد خبر: 693619

وب گردی

وب گردی