رشد 60 درصدی جذب دانشجو در دانشکده فنی و حرفه ای سما واحد یزد

 محمد رضا رحیمی دبیرشورای نظارت و هماهنگی و معاون سما یزد گفت: امسال با رشد 60 درصدی جذب دانشجو حدود 270 دانشجوی جدید داشته ایم.

به گزارش ایسکانیوز، دبیرشورای نظارت و هماهنگی سما در استان یزد از رشد 60 درصدی جذب دانشجو در این مرکز خبر داد و گفت: سال تحصیلی جدید بر اساس ماموریت های محول شده به دانشگاه آزاد اسلامی، از اردیبهشت سال جاری برنامه ریزی های لازم برای جذب بیشتر دانشجویان به رشته‌های موجود در دانشکده سما یزد توسط روابط عمومی سما یزد و با هدایت و همراهی شورای نظارت و هماهنگی سمای استان یزد انجام گرفت.

معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد یزد افزود: از جمله فعالیت های انجام شده در راستای جذب دانشجو می توان شرکت در برنامه تلویزیونی و رادیویی، پخش تراکت افتخارات آموزشکده سما، تبلیغات پیامکی، تلگرامی و میدانی و تبلیغات چهره به چهره در مدارس را نام برد.

رحیمی دانشکده سما یزد را در زمره چند دانشگاه برتر استان یزد قلمداد کرد و افزود: این دانشکده با ایفای نقش موثر در پیشرفت علم و فناوری کشور، با پشتوانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد خدمات آموزشی، فرهنگی، رفاهی و ورزشی را به دانشجویان ارائه می‌کند.

وی ادامه داد: رشد 60 درصدی جذب دانشجو در دانشکده سما یزد با توجه به مواردی چون وجود بیش از 30 موسسه علمی و کاربردی و مراکز دانشگاهی درسطح استان و شهرستان یزد، وضعیت جمعیتی و مقطع کاردانی دانشکده قابل توجه است.

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان یزد همدلی و همکاری کارکنان دانشکده، همفکری اعضای شورای نظارت و هماهنگی مرکز آموزشی و فرهنگی سما استان یزد و فعالیت های گسترده روابط عمومی سما را شایسته تقدیر دانست.

200/205

کد خبر: 693624

وب گردی

وب گردی