رونمایی از بزرگترین فیلم مدیریتی ایران در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات

رونمایی از بزرگترین فیلم مدیریتی ایران در سالن 3 بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات برگزار شد. 

به گزارش ایسکانیوز وحید گلستان کارگردان سینما، مدرس دانشگاه و پژوهشگر حوزه فیلم آموزشی درباره این مراسم گفت: به نظر من فیلم هایی که در بخش خصوصی اکران می شوند که اقتصاد محدود تری دارند و معمولا از لحاظ کیفیت جدی گرفته نمی شوند .
او ادامه داد: وسواسی که دوستان در جلسات آغازین داشتند و نگاه های پیشین اساتید در جهت تولید اثر گذار یکی از نکات این فیلم بود. این فیلم اتفاق اثر بخش بود و افرادی که به دیدن این فیلم می‌نشینند باید بدانند شاید این فیلم زمان زیادی داشته باشد اما حاوی نکات مدیریتی است که دیدن آن خالی از لطف نیست.
او افزود: من معتقدم افراد باید بیشترین سرمایه گذاری را روی خودشان انجام دهند، استفاده از چنین فیلمی در این زمینه مناسب است حتی اگر من یک مدیر کوچک هم باشم می توانم با هزینه کمتر موفق تر شوم و آزمون و خطا انجام ندهم به طور کلی می توان گفت این فیلم تجربه های زیادی را می تواند شامل شود.

منصور غلامی کارگردان فیلمهای استادهمراه افزود: یکی از چالش های زندگی من تولید این فیلم 2300 دقیقه ای بود به هنگام تولید با اساتیدی روبرو شدم که نکات بسیاری از آن ها آموختم. به عنوان کارگردان پروژه جای چنین فیلم هایی در جامعه خالی است زیرا سرفصل هایی در این فیلم وجود دارد که بسیار کارآمد و برای افراد جامعه هدف این فیلم بسیار آموزنده است.
در این مراسم دکتر وحید ناصحی فر عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی افزود: از سال گذشته جلسات مختلفی جهت محتوای این فیلم برگزار کرده ایم زیرا سبک آن بسیار متفاوت است و زیرا باید در بخش مدیریتی تاثیر گذار باشد به همین منظور سعی کردیم در این فیلم نکاتی را رعایت کنیم که از لحاظ محتوا نیاز روز کشور و آموزش های مهارتی باشد که به مدیران کشور کمک کند. البته باید توجه داشت کیفیت این فیلم از کلاس درس هایی که در این زمینه برگزار می شود قطعا بالاتر و تمامی نکات آن بسیار ارزشمند است به طوری که مدیران می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.
او ادامه داد: این فیلم شرایط بهتری برای مدیران و افرادی فراهم میکند که نمی توانند در کلاس های مجازی حضور پیدا کنند در این صورت در هر زمانی که مایلند می توانند از این فیلم و نکات مثبت آن استفاده کنند.
افشین گلستان تهیه کننده این فیلم گفت: تیم ما به عنوان مشاور بخش کسب و کار در بخش خصوصی مشغول به کار است متاسفانه شرکت ها هر روز کوچکتر می شوند و مسئولیت ها بر عهده یک نفر خواهد افتاد. اگر یک شرکت 10 نفره بخواهد متخصص های مختلفی را استخدام کند ورشکست می شود پس لازم است چنین نکاتی در حد کاربردی به مدیران آموزش داده شود. محصولی قابل تضمین آماده شده است که رسالتی جز کمک به مدیران بخش خصوصی ندارد.

700700

کد خبر: 693626

وب گردی

وب گردی