برگزاری سلسله نشست های تخصصی علمی گروه حقوق

سلسله نشست های تخصصی علمی گروه حقوق واحد تهران مرکزی از نوزدهم آبان ماه تا سوم آذرماه سال جاری با حضور استادان و پیش کسوتان عرصه حقوق و دانشجویان و دانش پژوهان علاقمند در دانشکده حقوق واحد تهران مرکزی برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز ، سلسله نشست های تخصصی علمی گروه حقوق در 5 نشست و 4 محور: حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق خصوصی، حقوق عمومی و حقوق بین الملل برگزار می شود.

این گزارش حاکی است، استادان: دکتر ابراهیم اسلامی، دکتر حشمت اله توکلی ، دکتر هوشنگ شامبیاتی، دکتر علی نجفی توانا و دکتر مرتضی ناجی زواره در بخش حقوق جزا و جرم شناسی، دکتر ربیعا اسکینی و دکتر محمدرضا پاسبان در بخش حقوق خصوصی، دکتر علی دشتی و دکتر مهدی هداوند در بخش حقوق عمومی، دکتر کارن روحانی و دکتر امیر ساعدوکیل در بخش حقوق بین الملل از جمله سخنرانان این 5 نشست می باشند.

و از جمله موضوعات و محور سلسله نشستهای تخصصی علمی این دوره از حقوق می توان به : تجزیه و تحلیل پرونده قتل دختر شش ساله به نام ستایش، اختیارات مدیران شرکت سهامی با نگاهی بر نوآوری قوانین خاص، رسالت کیفری و انطباق با قانون آیین دادرسی، ابعاد حقوقی نظارت مالی بر شهرداری ها و نقش اتحادیه کانون های وکلا IBT در آزاد سازی خدمات حقوقی در پرتو موافقت نامه عمومی تجارت خدمات GATS و الزامات وکلا در اجرای استانداردها اشاره کرد.

204/200

کد خبر: 703711

وب گردی

وب گردی