یک برنز و 7 فینالیست ره آورد ایران در روز نخست

تیم ملی انجمن کیک بوکسینگ در رقابت های جهانی کیک بوکسینگ wkf  توانست در روز نخست به یک مدال برنز دست یابد و 7 فینالیست دیگر برای کسب مدال طلا به مصاف حریفان خواهند رفت.

به گزارش ایسکانیوز، جواد شهبازی نماینده وزن منهای 81 کیلو گرم در مصاف با حریف صاحب نام پرتغالی به رغم شایستگی با یک اخطار بیشتر بازی را واگذار کرد و به مدال برنز مسابقات بسنده کرد.
در ادمه رقابت ها محمد جواد حیدری در وزن منهای 60 کیلو گرم در رویارویی با حریفانی از فرانسه و آرژانتین با تکیه بر تکنیک و تاکتیک به برتری دست یافت و راهی فینال مسابقات شد.
علی فرج زاده نماینده وزن 63.5 کیلو گرم با یک قرعه استراحت در خانه جدول به مصاف نماینده بلژیک رفت و با عدم حضور حریف در رینگ راهی فینال مسابقات شد.
ابوذر لرستانی دیگر نماینده کشورمان در وزن منهای 71کیلو گرم توانست با غلبه بر حریفانی از کشور های فرانسه و پرتغال در دو بازی نفس گیر به فینال مسابقات راه یابد.
سجاد قربانی نماینده وزن منهای 75 کیلو گرم در مصاف با حریف مقتدر لهستانی به برتری دست یابد و راهی فینال مسابقات شد.
علی تکلو نماینده وزن منهای 86 کیلو گرم پس از یک قرعه استراحت به مصاف حریف پرتغالی خود رفت تا به رغم شایستگی های این بازیکن پیروزی به نام تکلو از ایران ثبت شود.
سینا کریمیان نماینده وزن منهای 91 کیلو توانست با ناک اوت کردن حریف پیروز ومیدان شود و به فینال مسابقات راه یابد.
در سنگین وزن مسابقات آوازه شهرت کاپیتان تیم ایران کافی بود تا حریف لهستانی او از رویارویی با جعفر احمدی نماینده وزن بعلاوه 90 کیلو کشورمان سر باز زند و احمدی راهی فینال شود.
فینال مسابقات امروز آغاز می شود.
در این رویداد مصطفی سالاریان بعنوان سر مربی،امیر مصدق مربی و یاشار میردامادی داور تیم ایران را همراهی می کنند.
606

کد خبر: 703841

وب گردی

وب گردی