مخالفان ترامپ برای کاندیداتوری میشل اوباما در انتخابات 2020 کمپین راه انداختند

پیروزی دونالد ترامپ به حدی مخالفان وی را دچار تشویش ساخته که از همین حالا گروهی برای پیدا کردن رئیس جمهور بعدی به تکاپو افتاده‌اند و کمپینی در شبکه‌های اجتماعی به منظور دعوت از میشل اوباما، همسر باراک اوباما برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 به راه افتاده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه هیل، چند ساعت بیشتر از پیروزی دونالد ترامپ، کاندیدای مناقشه‌برانگیز حزب جمهوری‌خواه آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری نگذشته بود که صدها هزار نفر در شبکه‌های اجتماعی به کمپین دعوت از میشل اوباما، بانوی اول فعلی آمریکا برای انتخابات چهار سال بعد پیوستند.

یکی از حامیان این کمپین نوشته است: "همه‌چیز برای پیروزی میشل اوباما در ۲۰۲۰ مهیا است."

یکی دیگر هم صرفا اصرارش را اینگونه با تکرار نشان داده است: "لطفا میشل اوباما ۲۰۲۰ بیاد، لطفا میشل اوباما ۲۰۲۰ بیاد، لطفا میشل اوباما ۲۰۲۰ بیاد."

میشل اوباما، همسر باراک اوباما طی ماه‌های اخیر تبدیل به یکی از محبوب‌ترین‌ چهره‌های سیاست در آمریکا شده است. طبق یک نظرسنجی اخیر شرکت گالوپ، محبوبیتش به مراتب از هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ و حتی همسرش، باراک اوباما، بیشتر بوده است.

هواداران میشل اوباما البته چندی پیش با یک مشکل بزرگ روبرو شدند زیرا خود میشل اوباما، ماه مارس سال جاری میلادی گفته بود، هیچ علاقه‌ای به رئیس‌جمهور شدن ندارد.

اما حامیان کمپین دعوت از میشل اوباما برای کاندیداتوری ریاست جمهوری درسال 2020 چشم امید دارند به این که او با مشاهده تحولات اخیر نظرش را در این مورد تغییر دهد.

منبع: ایسنا

303/300

کد خبر: 703898

وب گردی

وب گردی