روحانی تنها گزینه اعتدالگرایان و اصلاح طلبان در انتخابات 96 است

رییس جبهه متحد اعتدالگرایان ایران اسلامی گفت: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی تنها گزینه اعتدالگرایان و اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 است.

به گزارش ایسکانیوز، محمد ارشدی در نمایشگاه مطبوعات افزود: یقینا گزینه ای بهتر از اقای روحانی برای ریاست جمهوری نخواهیم داشت و اعتدالگرایان به همراه اصلاح طلبان بطور حتم از وی حمایت خواهند کرد.
وی با بیان اینکه برخی افراد نوای عبور از روحانی را سر می دهند، گفت: این گونه افراد از دوستان دولت نیستند و بطور حتم با رای آوردن حسن روحانی در انتخابات دسیسه این افراد به سرانجامی نخواهد رسید.
ارشدی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد دولت یازدهم افزود: دولت دستاوردهای زیادی اعم از برجام، کاهش تورم، ثبات اقتصادی و آرامش در بازار را فراهم آورد و به طور قطع برای پیشبرد اهداف خود نیازمند زمان بیشتری خواهد بود.
رییس جبهه متحد اعتدالگرایان ایران اسلامی با بیان اینکه باید دولت یازدهم را تقویت کنیم، تصریح کرد: روحانی می تواند در دوره پیش رو به عنوان نامزد معرفی شود و دوباره بر جایگاه ریاست جمهوری تکیه زند که این موفقیت باعث پیشبرد اهداف اقتصادی کشور خواهد شد.
ارشدی به تغییرات انجام شده به کابینه اشاره کرد و گفت: منتقدان حق ندارند عملکرد رییس جمهوری را در تغییرات کابینه زیر سووال ببرند زیرا این تغییرات برای چابک سازی و با نگاه بهبود وضعیت کشور در زمینه های مختلف انجام گرفته است.
بیست ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از 14 آبان ماه در مصلای امام خمینی(ره) گشایش یافت و عصر امروز(جمعه 21 ابان ماه) پایان می یابد.

منبع: ایرنا

303/300

کد خبر: 703919

وب گردی

وب گردی