پیام دکتر میرزاده آغازگر پانزدهمین گردهمایی سراسری روسای آموزشکده های سما

 پانزدهمین گردهمایی سراسری روسای آموزشکده های فنی و حرفه ای سما صبح امروز شنبه، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با حضور تنی چند از روسای دانشگاه های استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، پانزدهمین گردهمایی سراسری روسای آموزشکده های فنی و حرفه ای سما صبح امروز شنبه در دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد با حضور دکتر زرهانی معاون دانشگاه و رئیس سازمان سما، دکتر امیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، دکتر مجلسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، دکتر کثیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر، حجت الاسلام و المسلمین حسناتی امام جمعه این شهرستان، دکتر ابراهیم رئیس آموزش و پرورش نجف آباد، معاونان،مشاوران و مدیران حوزه ستادی سازمان سما و روسای آموزشکده های سراسر کشور کار خود را آغاز کرد.
در ابتدا پس از قرائت قرآن توسط یکی از دانش آموزان سمایی، دکتر مجلسی ضمن خوشامدگویی به میهمانان و ارائه گزارش مختصری از تاریخچه دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد به عنوان بزرگترین دانشگاه آموزش عالی استان اصفهان، پیام دکتر میرزاده خطاب به این گردهمایی را قرائت کرد.

متن پیام دکتر میرزاده بدین شرح است:

با سلام حضور مدیران ارشد سازمان سما و روسای آموزشکده های فنی و حرفه ای سما واحدها؛
برگزاری این گردهمایی پشتوانه ای برای برنامه ریزی به منظور توسعه کمی و کیفی آموزشکده های فنی و حرفه ای سما در سراسر کشور است. سازمان سما به عنوان فرزند شایسته دانشگاه آزاد اسلامی، متولی و پایگاه آموزش های مهارتی در دانشگاه آزاد اسلامی است. توسعه آموزشکده های سما به ویژه در مناطقکمتر برخوردار و فاقد موسسات آموزش عالی، تبدیل آموزشکده های سما به قطب های آموزش های مهارتی و مراکز کارآفرینی استان ها و شهرهای محتلف کشور، تجهیز و نوسازی کارگاه ها و آزمایشگاه های آموزشکده ها، اهتمام برای اجرای دوره های کوتاه مدت تخصصی و کاربردی، تلاش در جهت ارتقاء درآمدهای غیرشهریه ای با رویکرد اجرای فعالیت های کاربنیان، اصلاح ساختار سازمانی با رویکرد چابک سازی در راستای برنامه راهبردی سازمان سما و دانشگاه آزاد اسلامی، اصلاح روش های منسوخ و قدیمی با رویکرد تمرکززدایی و تفویض اختیار به استان ها و واحدها با درنظرداشتن افزایش امکان نظارت حوزه ستادی سازمان سما، کوشش در جهت توسعه فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی با تمرکز بر اقامه نماز جماعت، آموزش قرآن مجید و ارائه الگوی سبک زندگی اسلامی با توجه به منویات و توصیه های مقام معظم رهبری، توجه موکد به اقتصاد مقاومتی در اجرای برنامه های مختلف آموزشی و پژوهشی، چاره اندیشی و ارائه راهکارهای عملیاتی جهت خودکفا نمودن آموزشکده های زیان‌ده، ایجاد ارتباط دوجانبه با نهادهای علمی و صنعتی و اجرایی و جلب حمایت و مشارکت آنان با توجه به نظرات ریاست محترم هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه از اهم سیاست هایی است که می بایست مدنظر تصمیم گیران و تصمیم سازان سازمان سما و شرکت کنندگان در این گردهمایی قرار بگیرد. امید است که با برنامه ریزی و تلاش و کوشش همه همکاران و با استعانت از درگاه حضرت حق شاهد ایجاد تحولی شگرف در فعالیت های آموزشکده های فنی و حرفه ای سما باشیم.
همگرایی و هم افزایی بیش از پیش واحدهای سما و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، فرصت مغتنم و ارزشمندی است تا از قابلیت ها و توانمندی های علمی و اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی برای پیشرفت و توسعه امور سما بهره برداری گردد. توفیق و سعادت شما همکاران ارجمند را از پیشگاه خداوند قادر متعال خواستارم.

205/200

کد خبر: 703961

وب گردی

وب گردی