دبیر دوازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان منصوب شد

سید فاتح بادپروا هنرمند شناخته شده تئاترو تئاتر خیابانی با حکم مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی به عنوان دبیر دوازدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان منصوب شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، در متن این حکم آمده است:
"جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان که بر پایه همت و اراده هنرمندان تئاتر کردستان و مریوان با افتخار و اقتدار در نقطه صفر مرزی ایران اسلامی پایه گذاشته شده،اکنون دومین دهه از حیات و بروز خود را آغاز کرده است؛ حیاتی که با اوج و فرودهای لاجرم خویش اکنون آن را به رویدادی برجسته و شریف در حوزه نمایش های فضای باز مبدل نموده است.
در راستای سیاست واگذاری رویدادهای هنری به استان های کشور، به پیشنهاد مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان و نظر به تخصص، تجربه و دغدغه جنابعالی در حوزه تئاتر خیابانی به موجب این حکم به عنوان «دبیر دوازدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان» منصوب می شوید.
شایسته است ضمن هماهنگی کامل با مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و تعامل سازنده در جهت هم افزایی توان و امکانات نهادهای دولتی و خصوصی استان و شهر مریوان، با بهره گیری از قابلیتهای ارزنده هنرمندان آن سامان در جهت برنامه ریزی کارشناسانه و هدفمند و برگزاری باشکوه و مشئون این رویداد هنری اقدام فرمایید. پیروزی و سربلندی شما را از درگاه خداوند بزرگ خواستارم.
مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی"
501500

کد خبر: 704097

وب گردی

وب گردی