اسرائیل به آسانی وارد جنگ در غزه نمی شود

یک فرمانده نظامی رژیم صهیونیستی با اعتراف به اینکه که این رژیم در آینده به آسانی وارد جنگ در نوارغزه نمی شود٬ گفت: حماس برای مواجهه کوبنده و سخت آماده شده است.

به گزارش ایسکانیوز به نوشته پایگاه خبری فلسطینی معا، 'یهودا فاکس لاواکس' روز شنبه در میان شهرک نشینان حومه غزه گفت که با توجه به آمادگی و توان نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس)٬ رژیم صهیونیستی به راحتی وارد جنگ در نوار غزه نخواهد شد و 'آویگدور لیبرمان' وزیر جنگ نیز به این مسئله اعتقاد دارد.
وی افزود: جنبش حماس خود را به لحاظ نظامی بسیار دقیق و محکم تقویت کرده و برای جنگ آینده کاملا آماده است.
لاواکس اعتراف کرد که جنگ آینده بسیار سخت و دشوار خواهد بود و حماس برای مواجهه جدی و کوبنده و جنگی همانند جنگ 2014 در نوارغزه آماده می شود.
' آویگدور لیبرمن' وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پیشتر گفته بود که جنگ آینده با نوار غزه که تحت کنترل جنبش حماس قرار دارد، آخرین جنگ خواهد بود.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ساکنان نوار غزه را به اعمال فشار بر جنبش حماس تشویق کرد و مدعی شد که زمان آن رسیده است که ساکنان نوار غزه به رهبرانشان بگویند سیاست خود را متوقف کنید.
نوار غزه بعد از پیروزی جنبش حماس در انتخابات پارلمانی فلسطین در سال 2006، به صورت زمینی، هوایی و دریایی محاصره شده است و ساکنان آن به علت جنگ های پی در پی رژیم صهیونیستی علیه این منطقه با فقر و بیکاری دست و پنجه نرم می کنند.

منبع: ایرنا

303/300

کد خبر: 704148

وب گردی

وب گردی