رییس واحد ورامین: بدون دریافت شهریه در رشته هایی که مشکل جذب داریم دانشجو می پذیریم

رییس واحد ورامین پیشوا دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در رشته هایی که مشکل جذب دانشجو داریم  مقرر شده است تا بدون دریافت شهریه دانشجو جذب می کنیم، به این ترتیب که که دانشجو در طرح های درآمدزایی واحد مشغول به کار شده و کارآفرین می شود بدون اینکه شهریه ای را پرداخت کند.  

حسینعلی شیبانی، رییس واحد ورامین پیشوا دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تاکیدات دکتر میرزاده رییس دانشگاه برای حرکت به سمت دانشگاه های کارآفرین به ایسکانیوز گفت: با توجه به بحث درآمدزایی، دانشگاه ها باید روی پای خود بایستند و به سمت درآمدهای غیر شهریه ای حرکت کنند.بر همین اساس واحد ورامین_پیشوا سعی کرده است که در این مسیر حرکت کند به نحوی که در سال 95 حدود 3میلیارد تومان درآمد های غیر شهریه ای مانند پروژه های گاو داری هزار راسی در رشتهی کشاورزی،که عملیات ساخت آن انجام و به مرحله بهره برداری رسیده است.

شیبانی افزود: همچنین در رشته شیلات، راه اندازی استخر پرورش ماهی را داریم و درکنار آن 13 هزار گلخانه صنعتی برای رشته های زراعت و باغبانی ایجاد کرده ایم.لازم به ذکر است یک مجتمع فرهنگی-ورزشی را راه اندازی کرده ایم که روزانه حدود 2-3میلیون تومان برای واحد ورامین- پیشوا درآمدزایی داشته است. به این ترتیب واحد ورامین پیشوا نه تنها برای مردم منطقه امکان آموزش را مهیا می کند بلکه به نوعی موجب اشتغال زایی هم شده است.

وی از جذب دانشجو در رشته هایی که مشکل جذب در آنها وجود دارد سخن گفت و ادامه داد: در رشته هایی که مشکل جذب دانشجو داریم مقرر شده است تا بدون دریافت شهریه دانشجو جذب می کنیم، به این ترتیب که که دانشجو در طرح های درآمدزایی واحد مشغول به کار شده و کارآفرین می شود بدون اینکه شهریه ای را پرداخت کند.

200/202

کد خبر: 704168

وب گردی

وب گردی