دانشگاه آزاد اسلامی توان حل بسیاری از مشکلات کشور و حتی جهان را دارد

نشست هم‌اندیشی دبیر کل هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی با روسای واحدها و مراکز آموزشی استان های خراسان رضوی،شمالی وجنوبی در واحد مشهد برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالمجید حلمی، رئیس هیات عالی نظارت منطقه 4 دانشگاه آزاد اسلامی در نشست هم‌اندیشی دبیر کل هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی با روسای واحدها و مراکز آموزشی استان‌های خراسان رضوی ،شمالی و جنوبی که به میزبانی واحد مشهد در مجتمع رفاهی فرهنگی این دانشگاه برگزار شد، با اظهار خرسندی از حضور درجمع همکاران و روسای واحدهای دانشگاهی خراسان بزرگ گفت: دبیرخانه هیات موسس و شروع فعالیت هیات های عالی نظارت به دستور حضرت ایت ا... هاشمی رفسنجانی رئیس هیات موسس وهیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در سال 94 شکل گرفت .
وی با بیان اینکه این هیات 11 نفره متشکل از افرادی است که حداقل 30 سال از عمر خود را در دانشگاه آزاد اسلامی خدمت کرده اند،هدف از تشکیل و فعالیت این هیات را کمک و مشورت دادن به واحدها و بیان نقاط ضعف و قوت واحدهای دانشگاهی در راستای رفع نواقص موجود و بهبود شرایط موجود و ارتقای کمی و کیفی دانشگاه عنوان کرد.
حلمی بر رشد و توسعه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی،شمالی و جنوبی تاکید کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی خراسان و بویژه واحد مشهد که از ابتدای تاسیس تا سال 91 مدیریت آن را برعهده داشتم، مانند فرزندی است که همچنان خواستار رشد و پشرفت آن هستم.
وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی توان حل بسیاری از مشکلات کشور و حتی جهان را دارد، افزود: البته این امر مستلزم کمک وهمکاری همه دانشگاهیان است که در کنار هم و با صمیمت در راه اعتلای دانشگاه آزاد اسلامی بکوشیم.
دکتر شیخ الاسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد دراین نشست ضمن خیر مقدم به میهمانان، توسعه دانشگاه آزاد اسلامی را مرهون همکاری و هماهنگی حوزه صف وستادی دراین دانشگاه دانست.
وی ارتباط هیات عالی نظارت را با دانشگاه آزاد اسلامی خراسان مثبت ارزیابی کرد و گفت: تبادل افکار با روسای دانشگاه ها، حمایت و پشتیبانی و راهنمائی واحدهای دانشگاهی سراسر کشور از جمله اهداف هیات نظارت است که با وحدت و همدلی به این اهداف متعالی دست می یابیم.
در این نشست دکتر بهارآرا معاون هیات عالی نظارت منطقه 4 دانشگاه آزاد اسلامی به تبیین حدود وظایف و اختیارت دبیرخانه هیات موسس، معرفی ساختار و وظایف محوله و در دست اقدام اشاره کرد و در ادامه به ارائه گزارش عملکرد شش ماهه هیات نظارت منطقه 4 در سال 95 پرداخت.

200

کد خبر: 704217

وب گردی

وب گردی