دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز موفق به کسب عنوان قهرمانی و عضویت در تیم ملی کونگ فو  شد

امین جنگجو دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز با شرکت در مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی کونگ فو ( آنزان رزم ) ضمن کسب مقام اول این مسابقات به تیم ملی راه یافت.

به گزارش ایسکانیوز، مسابقات انتخابی تیم ملی کونگ فو ( آنزان رزم ) به میزبانی استان فارس و شهرستان شیراز برگزار شد که در وزن 60 کیلوگرم، امین جنگجو دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز با ناک اوت کردن همه حریفان با اقتدار کامل بر سکوی قهرمانی این مسابقات ایستاد. تیم فارس عنوان نخست تیمی این مسابقات را کسب کرد و تیم‌های خوزستان و اصفهان به ترتیب دوم و سوم شدند.

بر اساس این گزارش، قرار است این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی به مسابقات جهانی این سبک که در بهمن ماه 95 برگزار می شود، اعزام شود. امین جنگجو دارنده چندین کمربند طلایی کیک بوکسینگ، قهرمان مسابقات انتخابی تیم ملی او- اسپرت جمهوری اسلامی ایران، قهرمان مسابقات آسیایی او- اسپرت 2016 و قهرمان مسابقات جنوب کشور در رشته کیک بوکسینگ و دارای مدرک مربیگری بین المللی است و در حال حاضر در شهرستان نی ریز به مربیگری می پردازد که حدود 100 هنرجو در سنین مختلف از آموزش‌های او بهره می برند.

200/202

کد خبر: 704225

وب گردی

وب گردی