تقدیر از واحد دانشگاهی برتر مجری دانشگاه سالم در جشنواره لقمان حکیم

مدیر کل توسعه خدمات سلامت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امسال طرح دانشگاه سالم به عنوان زیر مجموعه محور خدمات سلامت سومین جشنواره لقمان حکیم در نظر گرفته شده به طوری که واحد دانشگاهی که در اجرای طرح دانشگاه سالم و نتایج آن بر اساس شاخص های مورد نظر عملکرد بهتری داشته باشد، انتخاب و مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسکانیوز دکتر امین قاسم بگلو با اشاره به طرح دانشگاه سالم به ایسکانیوز گفت : طرح دانشگاه سالم در سال 93 از طرف ریاست دانشگاه به واحد های دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شده و هدف این طرح آن است که برای ارتقای کیفی سطح آموزشی، پژوهش و غیره ، به سلامتی دانشجویان، پرسنل و اعضای هیئت علمی که در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به کار هستند، توجه بیشتری شود.
او ادامه داد: در طرح دانشگاه سالم به تناسب وضعیت واحدهای دانشگاهی، ایجاد سطوح مختلفی از مراکز درمانی ارایه دهنده خدمات سلامت پیشنهاد و به تبع آن یک شبکه و نظام ارجاعی تعریف شده است.
دکتر بگلو با اشاره به اینکه پایش سلامتی دانشجویان، پرسنل و اعضای هیات علمی در این طرح مورد نظر است، افزود : با توجه به وسعتی که دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان دارد ، سلامتی این افراد می تواند در ارتقای سطح سلامتی جامعه نیز تاثیر بسیاری داشته باشد.
مدیر کل توسعه خدمات سلامت دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به جشنواره لقمان حکیم گفت: بر همین اساس این موضوع از طرف مسئولان دانشگاه مورد توجه قرار گرفت و به عنوان زیر مجموعه محور خدمات سلامت سومین جشنواره لقمان حکیم در نظر گرفته شده و واحد دانشگاهی که در اجرای طرح دانشگاه سالم عملکرد بهتری داشته باشد، انتخاب و مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

700/701

کد خبر: 704238

وب گردی

وب گردی