جرمی کوربین: ترامپ برای مشکلات آمریکایی‌ها هیچ راهکاری پیشنهاد نکرده‌ است

رئیس حزب کارگر انگلیس در سخنانی اظهار داشت: رئیس‌جمهور منتخب و محافظه‌کاران آمریکا هیچ راه‌حلی برای معضلات واقعی رأی‌دهندگان این کشور، ارائه نکرده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از هافینگتن پست، «جرمی کوربین،» رئیس‌ حزب کارگر انگلیس، قرار است در همایش منطقه‌ای این حزب در جنوب شرق انگلیس سخنرانی کند. کوربین در سخنرانی خود درخصوص انتخابات آمریکا نیز صحبت خواهد کرد.

بخشی از سخنرانی کوربین به شرح زیر خواهد بود:

«دونالد ترامپ،» رئیس‌جمهور منتخب، [در جریان مبارزات انتخاباتیش]، از مشکلات واقعی رأی‌دهندگان آمریکایی پرده برداشت. با این وجود، وی راهکاری برای حل معضلات کنونی شهروندان این کشور پیشنهاد نکرد. ترامپ به جای ارائه راهکارهایی برای تأمین بودجه خدمات عمومی و توقف روند کاهشی دستمزدها، تنها به سرزنش کردن دیگران پرداخته است.

اعضای حزب محافظه‌کار انگلیس نیز همانند ترامپ تنها شعار می‌دهند و برای مشکلات مردم انگلیس راه‌حلی ارائه نمی‌دهند.

پیروزی غافلگیرکننده ترامپ بر هیلاری کلینتون به منزله یک هشدار است. میلیون‌ها نفر از مردم آمریکا و انگلیس از نظام اقتصادی کنونی کشور متبوعشان رضایت ندارند و احساس می‌کنند به حاشیه رانده شده‌اند و کسی برای نیازهای آن‌ها اهمیتی قائل نیست؛ معضلی که محور مبارزات انتخاباتی ترامپ را تشکیل داد. با این وجود، نامزد جمهوری‌خواهان به جای چاره‌اندیشی برای اقتصاد شکست‌خورده و نظام سیاسی رو به زوال [آمریکا]، تنها به سرزنش کردن دیگران بسنده کرد. حزب محافظه‌کار انگلیس نیز چنین رویکردی را در پیش گرفته‌اند و تنها باعث ترویج بیم و وحشت در میان مردم می‌شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

303/300

کد خبر: 704266

وب گردی

وب گردی