راه اندازی مراکز آموزشی و پژوهشی هواپیماهای GA  در واحد علوم تحقیقات

در راستای افزایش توان ملی در حل مشکلات و معضلات علمی و تحقیقاتی، تفاهم‌نامه همکاری میان ستاد توسعه فناوری صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی‌وفناوری ریاست جمهوری و  واحد علوم‌وتحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی منعقد شد.

به گزارش ایسکانیوز،ستاد توسعه فناوری صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی‌وفناوری ریاست جمهوری و واحد علوم‌وتحقیقات با هدف گسترش همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی جهت افزایش توان ملی در حل مشکلات و معضلات علمی و تحقیقاتی، تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.

اجرای پروژه‌های تحقیقاتی و کاربردی تا مرحله تبیین دانش فنی، تشکیل قطب علمی طراحی و ساخت پهپاد و ریز پهپاد در دانشگاه، تشکیل قطب علمی طراحی و ساخت هواپیماهای GA و موتورهای سبک در دانشگاه از موضوعات مورد تفاهم در این قرارداد همکاری است.

در این تفاهم‌نامه بر راه‌اندازی، تکمیل و تجهیز مراکز آموزشی و پژوهشی مورد نیاز، تدوین و تالیف اسناد و مدارک علمی و تبادل آنها و برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت برای ارتقای توان علمی کارشناسان و محققان ستاد در مراکز تحقیقاتی، آموزشی، صنعتی و خدماتی تاکید شده است.

هدایت و حمایت پایان‌نامه‌های تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در راستای نیازهای تحقیقاتی ستاد توسعه فناوری صنایع دانش‌بنیان، نیازسنجی فناوری‌های نوین توسط کارشناسان طرفین و برنامه‌ریزی برای رسیدن به موارد اولویت‌دار، انجام امور مطالعاتی و امکان‌سنجی، تبادل اطلاعات و تدوین و تالیف اسناد و مدارک علمی و تبادل آنها از جمله زمینه‌های همکاری دو طرف است.

402/101

کد خبر: 704288

وب گردی

وب گردی