پیام تسلیت دکتر میرزاده در پی شهادت خبرنگار سازمان صدا و سیما

در پی شهادت محسن خزایی خبرنگار سازمان صدا و سیما و دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان به دست تروریست های تکفیری در شهر حلب، دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، متن این پیام بدین شرح است:
«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا﴿۲۳﴾
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

شهادت سرافرازانه خبرنگار شهید محسن خزایی، دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی که در راه ثبت رشادت های مدافعین حرم اهل بیت (ع) و رنج های مردم مظلوم سوریه در زیر بار ستم تروریست های تکفیری و حامیان آنها رخ داد بار دیگر چهره واقعی این دشمنان اسلام و انسانیت را به نمایش گذاشت و فریاد مظلومیت اهل آگاهی و دانش را به گوش جهانیان رسانید.
اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، این عروج ملکوتی را به خانواده محترم آن شهید بزرگوار، جامعه خبرنگاران و اهالی رسانه و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت می‌گویم و از خداوند رحمان و غفار برای آن شهید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامت آرزومندم.
حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

200

کد خبر: 704299

وب گردی

وب گردی