ارائه خدمات بانکی به صورت شبانه روزی به زائران حسینی

مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر از استقرار 25 دستگاه خودپرداز بانک شهر در عراق خبر داد و گفت: تمامی زیر ساخت‌های لازم برای زائران حسینی در کربلای معلا و نجف اشرف فراهم شده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از آنا مسیح قائمیان با اشاره به روند خدمات رسانی به زائران اربعین گفت: به منظور خدمات دهی بهتر و سهولت در ارائه خدمات به زائران تدابیری اندیشیده‌ایم تا زائران با کارت‌های شتاب در عراق بتوانند از خدمات بانک شهر استفاده کرده و از دستگاه‌های خودپرداز دینار دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر زائران با بیان اینکه زائران می توانند تا سقف یک میلیون و 800 هزار ریال در کشور عراق دینار برداشت کنند، افزود: به همین منظور 25 دستگاه خودپرداز را در کانتینرهای خاص قرار داده ایم تا به صورت شبانه روزی به زائران اباعبد الله الحسین خدمات رسانی داشته باشیم.

او از استقرار دستگاه‌های خودپرداز بانک شهر در لابی برخی هتل‌ها در کربلا خبرداد و گفت: به صورت پی در پی این دستگاه‌ها کنترل شده و مشکلی در پول رسانی نخواهیم داشت. این در حالیست که به مناسبت اربعین حسینی دستگاه‌های خودپرداز را در عراق مستقر کرده و تا پایان مراسم اربعین به زائران خدمت رسانی می‌کنیم.

قائمیان با اشاره به اینکه تمام زیرساخت‌ها را فراهم کرده‌ایم،افزود: این خدمات به منظور تسهیل در سفر زائران اربعین بوده و هماهنگی‌های لازم در تمامی زمینه‌ها صورت پذیرفته است.

700/705

کد خبر: 704427

وب گردی

وب گردی