مردم استان سمنان با  80 درصد مشارکت در ثبت نام سرشماری رکورد جهانی را شکستند/میامی در صدر

استاندار سمنان با اشاره به توفیق بزرگ استان سمنان در اجرای سرشماری نفوس و مسکن، از زحمات همه مردم استان و خدمتگزاران مردم که در انجام سرشماری شرکت کردند و با حدود ۸۰% توفیق رکورد جهانی در این زمینه شکستند و بویژه از مردم و مسئولین شهرستان میامی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایسکانیوز از شاهرود وی اشاره کرد البته استان خراسان جنوبی با ۴۶% توفیق را اول اعلام کردند که این به دلیل این بود که زیرساخت های اینترنتی در آنجا ضعیف بود.
استاندار سمنان همچنین با اشاره به اشتیاق مردم استان و زائران امام حسین (ع) برای حضور در اربعین حسینی، این حضور مردم را در جهان بی سابقه خواند.
ایشان همچنین به دیدار با رئیس جمهور اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد که دستاوردهای خوبی برای استان به دست آید.
دکتر خباز با اشاره به نزدیک شدن به دهه گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران، خواستار تسریع در اعلام پروژه های دهه فجر توسط دستگاه ها شد.
ایشان همچنین خواستار پیگیری دستگاه های اجرایی درخصوص تسریع در جذب اعتبارات ملی شد.
دکتر خباز همچنین از دستگاه ها خواست بر زیرمجموعه های خود نظارت بیشتری داشته باشند تا خدمت به مردم معطل نماند و اگر نظارت نشود احیانا کیفیت خدمت به مردم مناسب نباشد.
استاندار سمنان همچنین بر خرید دستگاه های اجرایی استان از تولیدات استان و کمک به افزایش تولید و اشتغال استان شد.
دکتر خباز همچنین با اشاره به ضرورت سرکشی به شهرستان ها و روستاهای استان، خواستار ارائه برنامه شش ماهه دستگاهها در این زمینه شد.
استاندار سمنان با اشاره به اهمیت مساله پژوهش خواستار همکاری دستگاه های اجرایی استان در برگزاری هفته پژوهش شد و از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا پژوهش های دستگاه شان را به دانشگاه های استان ارائه دهند.
دکتر خباز همچنین با اشاره به نزدیک شدن به هفته بسیج در پنجم آذر افزود: افتخار همه ماست که بسیجی هستیم و بسیجی وار از دستاوردهای انقلاب دفاع میکنیم و با روحیه بسیجی به مردم خدمت میکنیم و ابراز امیدواری کرد که بسیجی محشور شویم.
دکتر خباز همچنین از همکاری دستگاه ها در برگزاری هفته پدافند غیرعامل تشکر نمود.
ایشان با اشاره به ضرورت تامین برق اضطراری در دستگاههای اجرایی خواستار پیش بینی و تامین برق اضطراری در دستگاه های اجرایی شد.

کد خبر: 704494

وب گردی

وب گردی