برگزاری کنفرانس بین المللی زبان و ادبیات انگلیسی به میزبانی واحد کرمان

چهاردهمین کنفرانس بین ­المللی انجمن آموزش زبان و ادبیات انگلیسی ایران از  بیست و ششم لغایت بیست و هشتم آبان ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار می شود.

امید طیاری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در گفتگو با خبرگزاری دانشگاه اظهار کرد:« این مراسم که در واقع چهاردهمین کنفرانس بین­المللی آموزش زبان و ادبیات انگلیسی ایران است، با همکاری کانون زبان ایران، از بیست و ششم تا بیست و هشتم آبان ماه سال جاری به مدت سه روز به میزبانی واحد کرمان برگزار می­ شود.

طیاری با بیان اینکه نخستین مرتبه است که یکی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، میزبانی کنفرانس بین المللی زبان و ادبیات انگلیسی را، بر عهده می­گیرد خاطر نشان کرد: میزبانی این رخداد مهم آموزشی نشان دهندۀ پتانسیل درخور توجه و توانمندی واحد کرمان در میان دیگر واحدهای دانشگاهی سطح کشور است.

رئیس سابق واحد علوم و تحقیقات کرمان ضمن تشریح برنامه ها و اهداف کنفرانس گفت: در این کنفرانس بین­المللی، علاوه بر برگزاری کارگاه­های تخصصی در موضوعاتِ مرتبط با آموزش زبان و ادبیات انگلیسی همچون ویژه روش­های نوین آموزشی، بیش از صد عنوان مقاله، به صورت سخنرانی، ایراد می شود.

این مقام مسئول افزود: در این کنفرانس، شماری از استادان مجّرب و نام آشنای زبان و ادبیات انگلیسی در سطح ملی و بین المللی، حضور یافته و به ارائه­ برنامه­ های پیش­بینی شده، می پردازند.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با اشاره به مشارکت دانشجویان در این کنفرانس گفت:« بر اساس برنامه ریزی های انجام شده زمینه ­هایی فراهم شده که علاوه بر استادان و ارائه کنندگان مقالات، دانشجویان علاقه­مند هم در کنفرانس، پذیرش شده و از برنامه­های پیش بینی شده، استفاده کنند.

لازم ذکر است که علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات و نحوۀ پذیرش می توانند به سایت اینترنتی کنفرانس بین المللی زبان و ادبیات انگلیسی به نشانی http://hamayesh.iauk.ac.ir/tellsi14/en مراجعه کنند.

200

کد خبر: 704510

وب گردی

وب گردی