ترامپ دوست دارد روزهای هفته را بین کاخ‌سفید و پنت‌هاوس نیویورک‌اش تقسیم کند

"دوره گذار میان دو رئیس جمهور هرگز مساله آسانی نیست. روندی تطبیقی وجود دارد که مردم آمریکا به ویژه افرادی که در انتخابات شکست خوردند باید سپری کنند و روندی تطبیقی وجود دارد که رئیس جمهور تازه منتخب باید طی کند چرا که خود و خانواده‌اش قبول کرده‌اند که قرار است زندگی‌شان برای همیشه تغییر کند."

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روزنامه ایندیپندنت در گزارشی می‌نویسد: «گزارشات حاکی از آنند که ترامپ 70 ساله که به اعتقاد بسیاری هرگز قصد نداشت حقیقتا در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود، مشکلات خودش را خواهد داشت چرا که آماده می‌شود تا فرمانده کل قوای آمریکا شود.

روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی گفت: ترامپ مشغول مذاکره با مشاورانش در این خصوص است که چند روز در هفته را باید در کاخ سفید سپری کند.

برای روسای جمهور یک سنت است که گهگاهی از پایتخت کشور دور شده و به مکان‌هایی تحت عنوان کنج خلوت ریاست جمهوری در کمپ دیوید بروند. جورج بوش پدر تعطیلات خود را در منطقه "نیوانگلند" سپری می‌کرد در حالی که پسر عاشق گذراندن تعطیلات تابستان در هوای گرم در مزرعه‌اش در تگزاس بود. باراک اوباما نیز دوست دارد تعطیلات خود را در زمینهای گلف سپری کند.

اما ترامپ از مشاورانش پرسیده که آیا می‌تواند روزهای کاری هفته را در کاخ سفید بگذارند و سپس به نیویورک سفر کرده و تعطیلات را در پنت هاوس برج ترامپ سپری کند؟

روزنامه نیویورک تایمز در ادامه گفت: ترامپ که در جریان کمپین انتخاباتی‌اش چندین ساعت پرواز می‌کرد تا بتواند صبح در رختخواب خانه‌اش بیدار شود، با مشاورانش درباره اینکه چند شب در هفته را باید در کاخ سفید سپری کند، صحبت می‌کند. او به مشاورانش گفته که دوست ندارد عادت‌هایشان را ترک کند که شامل وقت گذرانی در نیویورک در زمانی که بتواند نیز می‌شود.

در ادامه این گزارش آمده است: انتظار می‌رود ملانیا ترامپ، بانوی اول آتی آمریکا به واشنگتن نقل مکان کند. اما بارون ترامپ، پسر 10 ساله این زوج در مدت سال تحصیلی بین نیویورک و واشنگتن در رفت و آمد است و مشخص نیست که این جابه جایی چه زمانی صورت می‌گیرد. اما ترامپ به عنوان رئیس جمهور منتخب باید همانند اعضای کنگره بیشتر ایام هفته را در واشنگتن بگذراند و در تعطیلات آخر هفته به برج ترامپ یا زمین گلفش در نیوجرسی یا ولایش در فلوریدا برود.

ترامپ 30 ساله گذشته در برج ترامپ اقامت داشته است. آپارتمان او در طبقه پنجاه و هشتم قرار دارد و یک آسانسور اختصاصی او را از آپارتمانش به دفترش در طبقه بیست و ششم می‌برد.

هنگامی که باراک اوباما در سال 2008 میلادی رئیس جمهور آمریکا شد گمانه‌زنی‌هایی وجود داشت مبنی بر اینکه آیا میشل ا وباما، همسرش شیکاگو را ترک می‌کند و سال تحصیلی دخترانش را منقطع می‌سازد یا خیر. اما کل خانواده در روز سوگند پدر به عنوان رئیس جمهور به واشنگتن نقل مکان کردند و دو دخترش به مدرسه “sidwell Friends” واقع در شمال غرب واشنگتن که به خاطر حضور فرزندان افراد ثروتمند و مشهور معروف است، رفتند.»

منبع: ایسنا

306/300

کد خبر: 704513

وب گردی

وب گردی