Chronos 1.4: دوربینی ۲۵۰۰ دلاری با قابلیت فیلمبرداری ۲۱۶۵۰ فریم در ثانیه

David Kronstein دوربینی با نام Chronos ۱.۴ تولید کرده که باوجود قیمت ۲۵۰۰ دلاری، قادر است با سرعتی معادل ۲۱۶۵۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند.

به گزارش ایسکانیوز، اواخر ماه گذشته، یک دوربین خانگی به نام Chronos توسط David Kronstein معرفی شد که گفته می‌شود، قادر است با سرعت ۲۱۶۵۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند. آنچه باعث شده که این دوربین توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند، فقط مربوط به قابلیت ثبت فیلم‌ با سرعت بالا نیست چراکه قیمت تعیین شده برای این دستگاه نیز بسیار مناسب است. Chronos با قیمت ۲۵۰۰ دلار به فروش می‌رسد و چندی پیش شاهد انتشار یک ویدیو از این محصول در وب‌سایت یوتیوب بودیم که در این ویدیو، به قابلیت‌ها و امکانات دوربین مورد بحث، اشاره می‌شود. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.

Chronos 1.4 توسط David Kronstein که در ابتدا در کانال یوتیوب خود به بررسی سخت‌افزار و قابلیت‌های ثبت فیلم دوربین‌ها می‌پردازد، ساخته شده است. دوربین مورد اشاره قادر است با سرعت ۱۰۵۷ فریم در ثانیه با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۱۰۲۴ پیکسل فیلم‌برداری کند. علاوه بر این با دوربین Chronos 1.4 در رزولوشن‌های پایین‌تر می‌توان با سرعت ۲۱۶۵۰ فریم بر ثانیه به ضبط فیلم پرداخت. Kronstein لیستی از ویژگی‌های نمونه‌ی اولیه‌ی این دوربین را نیز منتشر کرده که در ادامه آن‌ها را مرور می‌کنیم.

توان عملیاتی ۱.۴ گیگاپیکسل بر ثانیه

قابلیت فیلم‌برداری با سرعت ۱۰۵۷ فریم بر ثانیه در رزولوشن ۱۲۸۰ در ۱۰۲۴ پیکسل

قابلیت فیلم‌برداری با سرعتی بسیار بالاتر در رزولوشن‌های کمتر

رم ۸، ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی

امکان اتصال کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی، یو‌اس‌بی و هارد درایو‌های ساتا

ذخیره‌ی ویدیو به صورت Raw

عملکرد مستقل و بدون نیاز به رایانه‌ی مجزا

آداپتور AC یا باتری ( ۱.۷۵ ساعت در هر بار شارژ)

201

منبع: زومیت

کد خبر: 704589

وب گردی

وب گردی