خدمت به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه افتخار مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی نشست مشترکی را با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان برگزار کرد.

به گزارش ایسکانیوز، در این نشست دکتر علیرضا اقدامی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی عنوان کرد: مردم ومسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون خون شهدا و مرهون رشادت و دلاورمردی های جانبازان و ایثارگران بوده و خدمت به خانواده شهیدان و ایثارگران را مایه مباهات و افتخار مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی می دانند و تاکید ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی جنای آقای دکتر میرزاده نیز به همکاری و تعامل مناسب میان دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در ادامه برگزاری کلاس های تقویتی دانشجویان شاهد و ایثارگر را مطلوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: دانشجویان بسیاری متقاضی تداوم برگزاری این کلاس ها هستند و لازم است این دوره ها از آغاز ترم و به صورت مستمر, صحیح و بنیادی برگزار شود.

دکتر علیرضا اقدامی ضمن بی نظیر خواندن امنیت, آسایش و آرامش حاکم بر کشورمان تصریح کرد: در جلسات متعددی که با اساتید دانشگاه برگزار شده؛ به دفعات بر توجه ویژه به دانشجویان شاهد و ایثارگر تأکید شده است. وی اضافه کرد: اساتید ما موظفند در فضای کلاس ها با مطرح کردن رشادت و دلاورمردی های جانبازان و ایثارگران؛ در جهت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و آیندگان تلاش کنند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد انزلی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تأکید بر مقام والای شهدا عنوان کرد: رسیدن به مقام و جایگاه معنوی شهادت آسان نبوده و خدمت به خانواده های شهدا, جانبازان و ایثارگران وظیفه آحاد جامعه و همچنین مسئولان است.

اقدامی همچنین گفت: باید با خانواده های شهیدان, جانبازان و ایثارگران با عزت و احترام رفتار گردد و دیدار با این عزیزان از مهمترین برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد انزلی است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی افتخار میزبانی دو شهید گمنام سال های دفاع مقدس را دارد اضافه کرد: برای نیل به کمال باید شهدا را الگو و سرمشق خود قرار داده و ادامه دهنده راه آنان باشیم.


در ادامه این نشست رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندرانزلی نیز ضمن قدردانی از سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد انزلی به جهت حمایت های وی از خانواده های معظم و معزز شهدا, ایثارگران و جانبازان افزود: امیدواریم تعامل و همکاری میان مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران به رفع بخشی از مشکلات و دغدغه های خانواده های بزرگوار شهدا و ایثارگران کمک کند.

شهریار ایلچی خاطرنشان کرد: امروز آنچه داریم به برکت خون شهدا و حضور خانواده های آنان در جامعه است و خدمت به خانواده شهیدان, جانبازان و ایثارگران وظیفه مردم و مسئولان است.

200

کد خبر: 704637

وب گردی

وب گردی