همکاری‌های مجموعه سما دانشگاه آزاد اسلامی و آموزش‌وپرورش شاهرود گسترش می‌یابد

در جهت تعامل و همکاری بیشتر؛ معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و همکاران وی در این مجموعه با مدیر و معاونان آموزش و پرورش شاهرود دیدار کردند.

به گزارش ایسکانیوز، در این دیدار دکتر جواد حسینی معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود ضمن ارائه برنامه‌های این مرکز آموزشی اهداف خود را در جهت همکاری‌های بیشتر مجموعه سما و آموزش‌وپرورش شهرستان اعلام کرد.

وی هدف از برگزاری این جلسات را توسعه و ارتقای فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در مدارس سما شاهرود، سرمایه‌گذاری زیرساختی باکیفیت در دوره‌های آموزشی مختلف ازجمله پیش‌دبستانی، دبستان و دبیرستان دوره اول در دو جنسیت دختران و پسران برای مردم شهر با بهره‌مندی از امکانات و توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خوب دانشگاه آزاد اسلامی به‌منظور موفقیت در کنکور المپیادها، جشنواره‌ها و مسابقات فرهنگی ، هنری و ورزشی برشمرد و برای هرگونه همکاری با آموزش‌وپرورش اعلام آمادگی کرد. سید حبیب‌الله میرابوالحسنی مدیر آموزش‌وپرورش شاهرود نیز ضمن استقبال از این دیدار با تأکید بر همکاری‌های بیشتر با مجموعه سما در جهت ارتقای سطح کیفی آموزش‌وپرورش شهرستان شاهرود آمادگی خود را برای برنامه‌های مشترک با این مجموعه آموزشی اعلام کرد.

معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و معاونان وی همچنین با معاونان مالی واداری ، پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش دیدار کردند تا جزئیات همکاری‌های متقابل موردبحث و بررسی قرار گیرد.

در پایان این دیدارها مقرر شد جلسات تخصصی و کاربردی با حضور کارشناسان آموزش‌وپرورش در اوایل آذرماه به‌صورت مفصل و کاربردی تشکیل‌شده و نسبت به همکاری‌های فی‌مابین با دانشگاه آزاد اسلامی و آموزش‌وپرورش تصمیم‌گیری نهایی به عمل آید.

مجموعه آموزشگاههای سما با دارا بودن دبیرستان پسرانه، ابتدایی پسرانه، آموزشگاه زبان‌های خارجی و آموزشکده فنی مشغول به فعالیت است.

200

کد خبر: 704657

وب گردی

وب گردی