پذیرش حدود سه هزار دانشجو در نیم‌سال اول تحصیلی واحد یزد

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی یزد از پذیرش نزدیک به 3000 دانشجو در نیمسال اول سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: روسای دانشکده ها در گروه‌های آموزشی توصیه به بخشنامه خوانی داشته باشند.

به گزارش ایسکانیوز، علی المدرسی در جلسه روسای دانشکده‌ها، مدیران گروه های آموزشی با هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی یزد اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یزد نسبت به سال گذشته تحصیلی مشابه موفق به جذب 200 دانشجوی جدید شده است و جذب دانشجو نزدیک به 3000 نفر شده که از این تعداد 1595 نفر پسر و 1355 نفر دختر در همه مقاطع تحصیلی هستند.

المدرسی پذیرش دانشجو در مقطع دکتری را 213 نفر در 23 رشته گرایش، 1682 نفر در مقطع کارشناسی ارشد، 146 نفر در مقطع کاردانی و بقیه را در مقطع کارشناسی و دکتری حرفه ای ذکر و بیان کرد: برای نخستین بار موفق به پذیرش دانشجو در رشته کارشناسی ارشد در زیر مجموعه های پرستاری شده‌ایم.

وی از روسای دانشکده‌ها و مدیران گروه‌های آموزشی خواست تا نسبت به مطالعه شرح وظایف مدیران گروه اقدام کنند و با توصیه به بخشنامه خوانی در بین آنها اظهار کرد: از مدیران گروه های آموزشی خواهانم تا نسبت به تکمیل موظفی تدریس اعضای هیأت علمی گروه دقت نظر خاصی داشته و شرایط تبدیل وضعیت استخدامی جدید را نیز به اطلاع اعضای هیأت علمی مستقر در گروه آموزشی خود برسانند.

دکتر معصومه طباطبایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد هم این دورهمی را فرصت مناسب تشکر از مدیران گروه‌های آموزشی، حوزه آموزش و روسای دانشکده‌ها دانست و اظهار کرد: با تلاش حوزه معاونت آموزش دانشگاه بویژه گروه‌های چون متالورژی و دیگر گروه‌های آموزشی موفق شدیم بعضی از رشته‌های دانشگاهی را بعد از چند سال مجددا احیا کرده و رونق بخشیم.

طباطبایی خواستار رعایت حرمت و تکریم اعضای هیأت علمی شد و گفت: تکریم ارباب رجوع، تکریم اعضای هیأت علمی باید همواره در دستور کار حوزه آموزش و دانشگاه باشد.

وی مدیران گروه‌های آموزشی را به بخشنامه خوانی و اطلاع کامل داشتن از موارد آموزشی و حل مشکلات دانشجویان در گروه‌های آموزشی 200

کد خبر: 704659

وب گردی

وب گردی