محصول دانشگاه آزاد اسلامی هستم/ 24 مرتبه از دانشگاه در رزومه‌ام نام برده‌ام

محمد رضا علمدار یزدی مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: در رزومه من در سایت سازمان صنعت ، معدن و تجارت 24 مرتبه از دانشگاه آزاد اسلامی نام برده ام.

به گزارش ایسکانیوز، به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی یزد محمدرضا علمدار یزدی در نخستین نشست کمیته توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی یزد از تفاهم نامه سازمان متبوع خود و وزارت علوم به منظور انجام فرصت های مطالعات صنعتی خبر داد.

وی گفت: علی‌رغم اعلام این تفاهم‌نامه از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت از طرف دانشگاه استقبال چندانی نیز صورت نگرفته و این یک فرصت طلایی است تا ارتباط دانشگاه و صنعت به صورت واقعی رقم بخورد.

علمدار موفقیت یک محصول تولیدی توسط کارخانجات را در مقایسه با مورد مشابه آن که توفیق چندانی به منظور عرضه و فروش در بازار به دست نیاورده است را همین ارتباط واقعی با دانشگاه ذکر و اظهار کرد: «در سازمان صنعت و معدن و تجارت مجوزهای لازم به منظور ایجاد اشتغال، بهره برداری و دستیابی همگان به بازار صنعت را در کمترین زمان ممکن صادر خواهیم کرد و امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی بتواند هدایت پروژه ها، طرح های پژوهشی اعضای هیأت علمی و دانشگاهیان را به بازار صنعت به خوبی انجام دهد.

علمدار یزدی خود را مدیر دولتی ای دانست که در همه مقاطع در دانشگاه آزاد اسلامی به تحصیل و تدریس مشغول بوده و خود را محصولی از دانشگاه آزاد اسلامی معرفی کرد.

وی پیش از پذیرش مسئولیت در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد علاوه بر انجام فعالیت های سیاسی و اجرایی، استاد دانشگاه آزاد اسلامی یزد، معاون آموزشی واحد مهریز و تدریس در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان یزد را نیز در کارنامه خود دارد.

200

کد خبر: 704673

وب گردی

وب گردی